Gå til innhold

Får ikke koblet til nettverket med nytt trådløs-kort

Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg kjøpte dette kortet: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=133002&model=

Har installert drivere, kortet fungerer, finner nettverket med fult signal, men kan greier ikke og koble til! :mad: !! Etter mange forsøk på og koble til fikk jeg koblet til, men bare lokalt. Har trykt reparer, startet på nytt routeren.. Hjelper ikke :mad:

Nå får jeg ikke koblet til i det hele tatt, kommer opp "Windows cannot connect to privat...." med en gang..

Routeren er er Speedtouch 780WLT fra Telenor.

Operativsystemt på dataen er Vista Ultimate 64bit

Noen som kan hjelpe meg????

Endret av _RoGeR_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med feil krypteringsnøkkel? Kan du veilede meg litt?

Har lastet ned\insallert nyeste driver... Men får fae* ikke installert det programmet som følgte med, Asus Wlan Control Center.. Støtter ikke dette Vista 64bit kanskje??

Endret av _RoGeR_
Lenke til kommentar

Det er den jeg har installert på maskinen ..

Kortet fungerer, finner som sagt nettverket osv.. Men får ikke koblet til... Prøvde forresten på naboen sitt nett nå, skjer det samme der... Kommer opp at Windowns kan ikke koble til med en gang..

Skal jeg prøve og slette kortet\driverene, ta ut kortet fra maskinen, starte opp, istallere driverene, deretter sette i kortet?

har dette noe å si imotsetning til og bare slette\fjerne fra listen inn på: høyreklikk My Computer---> manage--> device manager ..... ???

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...