Delvis Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når du har et abo hos Telenor ( i mitt tilfelle "frihet") kobler mobilen til PC'en med usb-kabel og bruker vanlig dial-up internet: Hva koster det egentlig? Finner ikke helt ut av det, men det ser jo ut som en belastes mer enn vanlige tellerskritt? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Telenor har ein makspris på 10 kr. per dag, uavhengig av kor mykje du surfar. Prisen per MB (før du når maksprisen) er eg ikkje sikker på, men den var kr. 12,50 per MB tidlegare. Dvs. at lastar du ned ei side eller to på nettet har du i praksis nådd maksprisen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Telenor har ein makspris på 10 kr. per dag, uavhengig av kor mykje du surfar. Prisen per MB (før du når maksprisen) er eg ikkje sikker på, men den var kr. 12,50 per MB tidlegare. Dvs. at lastar du ned ei side eller to på nettet har du i praksis nådd maksprisen. Forsto det nesten sånn at det bare gjaldt bruk av internett på selve telefonen. Det jeg mener, er å bruke Pc'en med mobilen som modem kan du si. Brukte dette kanskje et par timer i løpet av en måned, og da kom det på over kr 300..! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er akkurat det samme om du bruker telefonen eller om du bruker pcen. Det er akkurat samme type trafikk som går ned. Fom 1 feb så er det makspris på 10 kr dagen, med 12.5 pr mb. La meg gjenta, dette gjelder uansett hvordan du bruker telefonen. GPRS trafikk takseres likt. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Maksprisen på 10 kr pr. dag gjelder kun om du surfer under 200 mb per måned. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Maksprisen på 10 kroner gjelder uansett, passerer man 200MB, låses hastigheten på 100kbit/s til neste måned. Grunnen til at det var dyrt for trådstarter før, er at maksprisen da lå på 75 kr per dag, og 12,5kr per MB. Fort gjort å få en fet regning da. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Som sagt tidlegare i tråden er prisen den same, uansett bruk. For eit par år sidan skilde imidlertid Telenor mellom "wap" og "internett". "Wap" var all trafikk som brukte Telenor sin wap-apn, og som vart styrt gjennom Telenor sin wap-proxy. Dette kosta då maks 10 kr. per dag, medan all anna bruk (PC-modem, bruk av mobil e-postklient, Opera Mini osv.) kosta opp til 50 kr. per dag. Dette kunne utnyttast til billeg PC-surfing ved å kople til via wap-kontoen på telefonen, samt setje opp f. eks. Internet Explorer til å sende all trafikken gjennom wap-proxyen. Ulempa var at proxyen omformaterte mange sider, slik at dei ikkje virka som dei skulle i f.eks. Internet Explorer. Men nokre sider fungerte, m.a. gjekk bruk av nettbankar greit (https). Eg har også høyrt at det skulle vere mogeleg å sende trafikken frå Opera Mini via wap-proxy, men fekk aldri dette til sjølv. Uansett, så fjerna Telenor dette kunstige skiljet mellom ulike "typar" internett, og sette maksprisen til 75 kr. Og frå 1/2 sette dei denne ned til 10 kr. per dag. Etter mi meining er hastigheitsbegrensing for storbrukarane ein mykje betre måte å hindre "misbruk", enn å bruke wap-proxy som kriterium. Det kan også leggjast til at med f.eks. mobilt breiband kveld- og helg som tilleggsteneste gjeld heilt andre prisar, f.eks. ein makspris på 50 kr./dag for bruk på kvardagar mellom 7 og 17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå