michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Jeg har en slik Som ikke funker på en TECO 32" LCD-TV TL3296RV. Jeg prøvde den utgangen på tv hvor det sto: PC Audio In. Men det kom ikke noe lyd Hvis jeg skal få subwooferen til å funke også MÅ den være tilkoblet til den lyd kontrolleren som du ser på bildet. Noen som vet hva det kan være? Det er ikke noe instillinger på TVen om slikt. Høytallerene virker på PC'en btw Takk for svar som hjelper <h1></h1> Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du har koblet høytalerene til en INNGANG. Det går ikke. Du må koble høytalerene til en utgang. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Men TV'en har ikke vanlig audio utgang. Hvis jeg skal bruke venstre og høyre greia (hvit og rød) så kan ikke subwooferen tilkobles. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da må du skaffe deg en slik kabel. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var synd. Jeg prisen herren for at jeg har SPDIF utgang på TV*n min. 37"3030DG Toshiba. Tilogmed de nyere billig samsungene har ikke spdif utgang. Jeg må le. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Latterlige saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men kjøper du kabelen som ble linket til over (kan kjøpes på Biltema og Clas Ohlson til en billig penge), kommer du til å få lyd. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har en slik kabel ovenfor. (bare at det er video også, rød, gul, hvit. Men bruker bare rød og hvit) Men det kommer bare lyd i venstre høytaller. What gives? Det gjør ikke det når jeg tilkobler til PC Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Du har vel et hodetelefonuttak på fjernsynet ditt?? Grunnen til at du kun får lyd i den ene kanalen er at plasseringen av kontaktpunktene på en A/V plugg med lyd og bilde ikke passer overens med kontaktpunktene i en ren lydplugg. Tror det er sånn. Endret 27. april 2009 av Trainman Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Faktisk ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå