AnjoEntertainment Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg vil anbefale en mod til Jedi Academy. Denne heter da MovieBattles 2/II. www.moviebattles.com Det er en sjokkerende god MOD, og ti ganger bedre enn Jedi Academy Multiplayer selv. Det er en online MOD som går ut på teamplay. Du kan være: Jedi Sith Bounty Hunter (sniper på den onde siden) Hero (sniper på den gode siden) Mandalorian (slik som Jango Fett - med jetpack, flammekaster, rakett) Droidéka Wookie Soldier (både på den gode og onde siden) Commander (både på den gode og onde siden). Super Battle Droid Clone Arc (en bedre utgave av kloner. Disse kan ha bazooka-lignende greier etc.) Om dette høres rotete ut, eller ikke interessant, så sjekk ut noen videoer på YouTube. Er du Star Wars fan, så vil du ikke gå glipp av denne moroa! Mer informasjon med bilder >> Endret 7. februar 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil anbefale en mod til Jedi Academy.Denne heter da MovieBattles 2/II. www.moviebattles.com Det er en sjokkerende god MOD, og ti ganger bedre enn Jedi Academy Multiplayer selv. Det er en online MOD som går ut på teamplay. Du kan være: Jedi Sith Bounty Hunter (sniper på den onde siden) Hero (sniper på den gode siden) Mandalorian (slik som Jango Fett - med jetpack, flammekaster, rakett) Droidéka Wookie Soldier (både på den gode og onde siden) Commander (både på den gode og onde siden). Super Battle Droid Clone Arc (en bedre utgave av kloner. Disse kan ha bazooka-lignende greier etc.) Om dette høres rotete ut, eller ikke interessant, så sjekk ut noen videoer på YouTube. Er du Star Wars fan, så vil du ikke gå glipp av denne moroa! Mer informasjon med bilder >> *BUUMP* Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 *BUUUMP 3* Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke for å være kritisk, men jeg syntes den sugde ganske hardt Var ikke noe forskjell fra vanlige Multiplayer jo... Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ikke for å være kritisk, men jeg syntes den sugde ganske hardt Var ikke noe forskjell fra vanlige Multiplayer jo... HVA?!!!!!!! :| Ta en titt på bilder ifra MODen (av nyere tid) og se at du snakker om riktig mod.. Endret 6. oktober 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har gjort. Og ja jeg er sikker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror ikke så mange husker et spill fra 2003, og hvertfall ikke multiplayeren siden de fleste lasta det ned og aldri prøvde multiplayer. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Omfg...jaja, hvis du tror det så, men uansett så lastet jeg det ned, og spiller multiplayer annenhver dag omtrent...Så ehh...hva er ordet jeg leter etter her...åja, HA! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Visst det er noe alla. det du ser, så greit, da er du på riktig mod. Dette er MBII_Lunarbase mappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå