UnZane Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skal bestille felger i dag, har tenkt meg 18" men er usikker på hvilken bredde som vil gå bra på bilen. Bilen er ikke senket, men kan nok kanskje bli det i løpet av sommeren. Har fått med meg passat er vel 5*110 ET 45 ? Tenkte å bestille fra www.dekkindustrien.no, har noen erfaringer derfra? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tror min 2002 passat er 5x112, men litt usikker. Har og tenkt på å bestille felger fra dekkindustrien. Hvilke kikker du på? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 JH9 eller M888 er vel de to jeg tror er mest aktuelle for meg. Sikler litt på M191, men tror ikke de vil passe særlig bra på bilen, hva tror du? http://www.dekkindustrien.no/?p=61&gl=61&showu=82 Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 JH9 er fine. Selv kikker jeg på M903 i 20", men spørs om de vil passe da bilen er senket. JH9 M888 M903 M191 Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Tror du 18" får fint med senk? Har ikke senket min enda så vet ikke hvor mye klaring det er, ser jo ut som om det er mye plass å gå på? Sikker på at du vil ha 20"? Kjører en passat med noe lignende til M191 her i Bergen, ser alt for stort ut på den bilen. Da er den usenket. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 med M903 vil det ikke se for stort ut da denne har kant, da ser velgen litt mindre ut enn den er. Kjører på 18" nå med senk, går helt fint. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bredde på 8,5" går fint. Stemmer at 5x112 er korrekt boltsirkel på Passat 3B og 3BG. Men herregud for noen forferdelige felger.... Det finnes vel ingen i hele verden som anbefaler å kjøpe felger av Sharif. De er gode på salg, men elendige på kundeservice. Det er også bullshit at BBS produserer ASA felger. BBS og ASA har samme eier bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå