Vertical^ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei! Har fått meg Roccat Kone, og er kjempe fornøyd. Men når jeg går inn i setup, så kommer jeg til "Colour Changes". Der kan man huke av på "Ligts on\off". Jeg tar så den ikke er hukt av. Dette betyr vel da "OFF". Så tar jeg "Apply" og "OK". Men lysene går ikke av! Takker for svar! Endret 7. februar 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du har lastet ned den nyeste driveren? ALDRI bruk CDen som følger med noen produkter, den er ALLTID gammel... Lenke til kommentar
java_man Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! Det står "Light on/off" (entall). Hvis du vil slå av alle lysene må du inn på hvert enkelt lys og deretter huke dem av. Totalt fem lys. Nyeste driver fulgte med på min Kone som jeg mottok i dag:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hei! Det står "Light on/off" (entall). Hvis du vil slå av alle lysene må du inn på hvert enkelt lys og deretter huke dem av. Totalt fem lys. Nyeste driver fulgte med på min Kone som jeg mottok i dag:) Åja! Tusen takk! Fikk det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå