Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bare være venner

Gjest 1uke

Anbefalte innlegg

Hei,

En jente jeg ble sammen med for ca. 1 uke siden, hadde for ca 1 1/2 måned siden kommet ut av et langt forhol på over 1 år. Selv sier hun at hun er ferdig med han, og at hun ikke vil se han igjen. For 2 dager siden slo hun opp med meg, og fortalte at hun egentlig bare vil vær venner. Personlig er jeg veldig glad i jenta, og har fortalt henne om det. Er løpet kjørt, eller er det kanskje en sjangse for at jeg kan få henne tilbake igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor gammel er du?

Hvis forholdet røyk etter bare en uke, er det nok ikke noe å satse på uansett. Et forhold er noe begge må ville og være med på.

Jeg er 23 og hun er 19 :) Men takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

Hvis forholdet røyk etter bare en uke, er det nok ikke noe å satse på uansett. Et forhold er noe begge må ville og være med på.

Jeg er 23 og hun er 19 :) Men takk for hjelpen.

Noe må ha skjedd hvis hun gjør det slutt så fort. Man går ikke inn i et forhold med hvem som helst som 19-åring.

Lenke til kommentar
Hei,

En jente jeg ble sammen med for ca. 1 uke siden, hadde for ca 1 1/2 måned siden kommet ut av et langt forhol på over 1 år. Selv sier hun at hun er ferdig med han, og at hun ikke vil se han igjen. For 2 dager siden slo hun opp med meg, og fortalte at hun egentlig bare vil vær venner. Personlig er jeg veldig glad i jenta, og har fortalt henne om det. Er løpet kjørt, eller er det kanskje en sjangse for at jeg kan få henne tilbake igjen?

Jeg fatter ikke hvorfor du skal nedverdige deg selv til å kaste vekk mer tid på henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...