KKake Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Endelig kom Deluxe Box-set i posten til meg også. Er imponert over innholdet, og hører på Lost Beats nå. Slenger opp et lite skrytebilde også Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nice, jeg tenkte jeg skulle skaffe det albumet her og. Hører mest på metal, og er bare det jeg har giddi å brukt penger på og egentlig, ellers laster jeg ned. Men Prodigy er jo dritfett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 NååÅååÅÅååår kommer dette på Spotify, egentlig? Er så kjedelig å veksle mellom Winamp og Spotify hele tiden. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 NååÅååÅÅååår kommer dette på Spotify, egentlig? Er så kjedelig å veksle mellom Winamp og Spotify hele tiden. Kjøp flere CD'er. Ærlig talt vet jeg ikke. Det kommer vel etterhvert? De skal vel tjene inn en del før det blir sluppet på Spotify. Dette gjelder vel alle artist mht. Spotify? Har ikke testet det så mye enda. Merkelig hvis man slipper album samme dag som det havner på Spotify? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Okei, jeg ser den. Men jeg har funnet masse ny muikk på Spotify før, så det er nok bare Prodigy som er litt treige. Alt annet fra dem er jo der, så jeg stoler på at det kommer før eller senere =) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Okei, jeg ser den. Men jeg har funnet masse ny muikk på Spotify før, så det er nok bare Prodigy som er litt treige. Alt annet fra dem er jo der, så jeg stoler på at det kommer før eller senere =) Ja. Den som venter på noe godt... osv Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 De to første låtene var helt sinnsyke. Den ene beaten som kommer inn på tittellåta fikk meg til å riste sporadisk, samt glise bredt. Vintage Prodigy dette her, og det liker vi. Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De to første låtene var helt sinnsyke. Den ene beaten som kommer inn på tittellåta fikk meg til å riste sporadisk, samt glise bredt. Vintage Prodigy dette her, og det liker vi. Hehe ^^ Du kommer til å få anfall av resten av albumet :!: Forresten så har Prodigy remixet den nye singelen til Oasis; Falling Down! Sjekk den ut Den banker orginalen til helv... :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De to første låtene var helt sinnsyke. Den ene beaten som kommer inn på tittellåta fikk meg til å riste sporadisk, samt glise bredt. Vintage Prodigy dette her, og det liker vi. Ja, hehehe, jeg reagerte akkurat sånn jeg også Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Forresten så har Prodigy remixet den nye singelen til Oasis; Falling Down! Sjekk den ut Den banker orginalen til helv... :!: Ja, den er grisefet. Liam er skikkelig i siget om dagen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå er vel ikke det å forbedre en Oasis-låt akkurat noen voldsom bragd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jævlig fet den remixen av den Oasis-låta. Men skal innrømme at det skulle ikke så mye til for å få fart i den da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nå er vel ikke det å forbedre en Oasis-låt akkurat noen voldsom bragd. Hehe. Sant det. Men, låta hadde vært grisefet frittstående også, synes jeg. Kult å se at Liam remixer igjen. Han hadde noen helt syke remixer på 90-tallet. Bla. remixene av Front242 er knallbra. Endret 18. mars 2009 av TurboTormod Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fikk albumet (m/ dvd) i posten fra Platekompaniet for et par-tre uker siden. Mye bra, men var også noen låter som ikke falt i smak. I morgen har jeg endelig tid til å sette meg ned og høre skikkelig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hørt igjennom albumet et par ganger. Må si at Warriors Dance er fantastisk bra. Minner noen av de gamle sangene som "out of space", men kanskje mest "no good" Dritbra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Warriors Dance er bare nydelig Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 For dere som digger Warrior's Dance, så er det neste singel. Den slippes 11. mai Videoen skulle hatt premiere idag, men ble trukket i siste liten av ukjente årsaker. Men i følge kilder skal den være på plass fra neste helg av. Gleder meg Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Neste singel ut er: Take Me To The Hospital. Slippes 30.august. Dere kan forhåndsbestille her : http://www.recordstore.co.uk/theprodigy/pr...Gc9XIbqN3IEb-13 eller : http://www.recordstore.co.uk/theprodigy/ho...9XIbqN3IEb-1142 Og det ryktes at Thunder blir singel nr. 4, men den som lever får se ^^ Denne måneden skal visst og komme en slags dokumentar om bandet med noe live materiale! Om det er dvd eller online streaming der er snakk om, vet jeg ikke. Skal komme tilbake til det når jeg vet mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå