Gå til innhold

The Prodigy - Invaders Must Die (23. februar 2009)

Cuneax

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
NååÅååÅÅååår kommer dette på Spotify, egentlig? Er så kjedelig å veksle mellom Winamp og Spotify hele tiden.

Kjøp flere CD'er. :tease:

Ærlig talt vet jeg ikke. Det kommer vel etterhvert? De skal vel tjene inn en del før det blir sluppet på Spotify. Dette gjelder vel alle artist mht. Spotify? Har ikke testet det så mye enda. Merkelig hvis man slipper album samme dag som det havner på Spotify?

Lenke til kommentar
De to første låtene var helt sinnsyke. Den ene beaten som kommer inn på tittellåta fikk meg til å riste sporadisk, samt glise bredt. Vintage Prodigy dette her, og det liker vi.

Hehe ^^ Du kommer til å få anfall av resten av albumet :!:

Forresten så har Prodigy remixet den nye singelen til Oasis; Falling Down! Sjekk den ut ;)

Den banker orginalen til helv... :!: :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå er vel ikke det å forbedre en Oasis-låt akkurat noen voldsom bragd. :p

Hehe. Sant det. Men, låta hadde vært grisefet frittstående også, synes jeg.

Kult å se at Liam remixer igjen. Han hadde noen helt syke remixer på 90-tallet. Bla. remixene av Front242 er knallbra. :)

Endret av TurboTormod
Lenke til kommentar

For dere som digger Warrior's Dance, så er det neste singel. Den slippes 11. mai :new_woot:

Videoen skulle hatt premiere idag, men ble trukket i siste liten av ukjente årsaker. Men i følge kilder skal den være på plass fra neste helg av. Gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Neste singel ut er: Take Me To The Hospital. Slippes 30.august.

Dere kan forhåndsbestille her : http://www.recordstore.co.uk/theprodigy/pr...Gc9XIbqN3IEb-13

eller :

http://www.recordstore.co.uk/theprodigy/ho...9XIbqN3IEb-1142

:thumbup:

Og det ryktes at Thunder blir singel nr. 4, men den som lever får se ^^

Denne måneden skal visst og komme en slags dokumentar om bandet med noe live materiale! Om det er dvd eller online streaming der er snakk om, vet jeg ikke. Skal komme tilbake til det når jeg vet mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...