Chad Thundercock Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ah, det er godt å se at gutta er tilbake etter et tiår med fraværende suksess, 'Always Outnumbered, never outgunned' var en enorm skuffelse og burde aldri ha blitt utgitt. Nå har gruppa virkelig gått tilbake til begynnelsen, bare hør på 'Take me to the hospital' - det er som å høre 'Charly', 'Breath' og 'out of space' i en låt! Vanvittig nostalgia! Håper de forsetter å gi ut musikk, dette her er bare vakkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette var bra ja. Den IMD-pakken frister! Favoritten her er vel kanskje Omen, så langt. Plata herjer. Fredag blir episk. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 For meg er det de to første sangene på albumet som er best nå... Sykt digg å høre på høyt på anlegget Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 I dag er dagen! Kommer til å bli helt vilt, som vanlig. Lenke til kommentar
crea Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dødsbra album Hadde ikke store forventninger etter Always Outnumbered, Never Outgunned. Men Flint og Maxim still got it. Mer av den gode gamle Prodigy sound'n I say! Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den konserten var heftig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skulle ønske jeg var 18 nå. Jeg ville også på The Prodigy-konsert Menmen, flere enn meg som elsker "Thunder"? ^^ Sånn utenom den eide de fleste låtene på albumet. Etter første avspilling var det noen låter som ikke var perfekte, men etter andre avspilling så er konklusjonen at "Invaders Must Die" er det beste The Prodigy har kommet med på årevis. DET ER AWESOME! Kan ikke måles i terningkast. Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ah, det er godt å se at gutta er tilbake etter et tiår med fraværende suksess, 'Always Outnumbered, never outgunned' var en enorm skuffelse og burde aldri ha blitt utgitt. Nå har gruppa virkelig gått tilbake til begynnelsen, bare hør på 'Take me to the hospital' - det er som å høre 'Charly', 'Breath' og 'out of space' i en låt! Vanvittig nostalgia! Håper de forsetter å gi ut musikk, dette her er bare vakkert! Jepp det kommer mere, for gutta har en 2 album deal med Cooking Vinyl, så jeg vil tippe max 2-3 år til neste plate denne gang Og konserten igår var bare helt sinnsyk, er det villeste jeg har vært med på Etter 15 år som fan, så var dette min første konsert med dem. Det var litt spesielt å ha gutta stående rett foran deg da Episk ja. Håper de kommer igjen snart ^^ Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ah, det er godt å se at gutta er tilbake etter et tiår med fraværende suksess, 'Always Outnumbered, never outgunned' var en enorm skuffelse og burde aldri ha blitt utgitt. Nå har gruppa virkelig gått tilbake til begynnelsen, bare hør på 'Take me to the hospital' - det er som å høre 'Charly', 'Breath' og 'out of space' i en låt! Vanvittig nostalgia! Håper de forsetter å gi ut musikk, dette her er bare vakkert! Jepp det kommer mere, for gutta har en 2 album deal med Cooking Vinyl, så jeg vil tippe max 2-3 år til neste plate denne gang Og konserten igår var bare helt sinnsyk, er det villeste jeg har vært med på Etter 15 år som fan, så var dette min første konsert med dem. Det var litt spesielt å ha gutta stående rett foran deg da Episk ja. Håper de kommer igjen snart ^^ Trur du burde komme deg mer ut på fester gitt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) "Thunder" er den kuleste låta på det nye albumet, ja. Fin blanding av "Out of Space" og nyere materiale. Endret 28. februar 2009 av Cuneax Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fikk cd'en i går, og har hørt gjennom den noen ganger. Veldig bra. Favorittene er Omen, Thunder og Warriors Dance. Synd at det bare var 10 nye låter. Ble litt skuffet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Denne skal jeg høre gjennom i dag, gleder meg. Bestilte CD+DVD versjonen på Amazon, hyggelig pris (i forhold til her hjemme). Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Trur du burde komme deg mer ut på fester gitt. ...det må tydeligvis du og, siden du er her og slenger drit til folk uten noensomhelst grunn. Skjerp deg! Vi er alle her glade for nytt album og konsert i Norge. så visst du ikke har tenkt å delta i den diskusjonen, så trenger du ikke skrive her. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mine favoritter er "Warriors Dance" og "Innvaders Must Die". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Filmet og knipset litt på konserten. Dette skulle egentlig vært et bilde, men ble et snapshot fra en kjempekort video. Skal se om jeg får slengt ut noe på youtube etter hvert. SATAN så fett det var. En av mine topp tre konserter, helt sikkert. EDIT: Video i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40 Endret 2. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg var på forrige konserten de holdt her til lands, og det var en fantastisk opplevelse. Har hørt mye på Invaders Must Die nå, og jeg må si at jeg absolutt setter denne plata høyere enn Always Outnumbered... Take Me To The Hospital har skikkelig deilig old-school feel, og de andre låtene sparker veldig bra syns jeg. Jeg var så heldig å få kjøpt singelen til Omen også, hvor det ligger en remix av låta fra selveste Noisia. Den river godt i "basser'n". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, etter å ha hatt den i noen dager er dette blitt en plate jeg hører fra begynnelse til slutt. Har ikke så mange sånne. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å helvete :O Dette var noe av det feteste the prodigy har laget! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne skal jeg høre gjennom i dag, gleder meg. Bestilte CD+DVD versjonen på Amazon, hyggelig pris (i forhold til her hjemme). Noen som vet hva som er på den dvd'en? Musikkvideoer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne skal jeg høre gjennom i dag, gleder meg. Bestilte CD+DVD versjonen på Amazon, hyggelig pris (i forhold til her hjemme). Noen som vet hva som er på den dvd'en? Musikkvideoer? Jeg tror det er musikkvideoene til Omen og Invaders must die. Er vel de som ligger på Youtube. Og så kanskje noen sanger fra en konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå