Gå til innhold

The Prodigy - Invaders Must Die (23. februar 2009)

Cuneax

Anbefalte innlegg

The Prodigy - Invaders Must Die

IMD-300.jpg

Utgis den 23. februar 2009

Sporliste:

1. Invaders Must Die

2. Omen

3. Thunder

4. Colours

5. Take Me to the Hospital

6. Warrior's Dance

7. Run with the Wolves

8. Omen Reprise

9. World's on Fire

10. Piranha

11. Stand Up

The Prodigy er tilbake med nytt album! Flere som gleder seg? Bruk denne tråden til å dele nyheter, meninger og liknende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det ble postet en youtube-link eller noe lignende på forumet nylig... skal vi se...

Her er en låt som de kaller O på YouTube, men det skulle ikke forbause meg om det er den som heter Omen på plata (siden de synger ordet Omen ganske mye):

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Jeg har nå hørt albumet en del ganger og sier meg verken utrolig fornøyd eller skuffa. Det er et ålreit album, med mange potensielle partyhits. "Thunder" er vel min favoritt inntil videre. Jeg liker også retrolyden i "Omen" og den gode stemningsskaperen "Omen Reprise". Man kan vel si at dette er et kult album, men ikke en klassiker som Music for the Jilted Generation. Min rangering av albumene deres:

1. Music for the Jilted Generation

2. Experience

3. The Fat of the Land

4. Always Outnumbered, Never Outgunned

5. Invaders Must Die

Misforstå ei, det er slettes ingen skam å havne på sisteplass på den lista her, spesielt mtp at The Prodigy er som guder å regne her i gården.

Og til de som måtte lure: Selvfølgelig skal jeg kjøpe albumet når det kommer ut, det skulle bare mangle. Men som superfan måtte jeg jo høre på albumet så fort jeg fikk sjansen (og det var vel rundt den 6. februar).

Lenke til kommentar

Jeg liker det foreløpig veldig godt. Men noe har med at jeg hører på det i bila. Det får ikke det samme trøkket i et 2.1 PC anlegg, selv om det koster mye. Thunder er også min favoritt, like bak kommer Warriors Dance, Coulours og Omen.

Colours? Høres ut som en mix av Memphis bell?

Uansett, 27Feb! Ikke lenge igjen til konserten

Edit: Og ikke minst Cd, DVD +mere er allerede forhåndsbestillt.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Off-topic: 954,-/mnd for å være nøyaktig.

Sånn ca on-topic: Skal innrømme at jeg er en liten musikkpirat, men i det siste er jeg blitt mer åpen til å kjøpe musikk fra den bandene jeg virkelig liker. Så hver eneste nye plate disse bandene kommer med kjøper jeg. Har dog planer om å skaffe meg alle platene til The Prodigy når jeg får råd. Begynner omvendelsen fra pirat til betalende musikklytter i det små.

Har innsett at selv om jeg misliker platebransjen, så må jeg betale for at favorittbandene mine, som lyser opp livet mitt skal overleve. Så blir nok kjøp av plater og annet stuff fra dem i fremtiden.

Lenke til kommentar

Det blir jo såklart noe annet når man har liten inntekt. Jeg prioriterte ikke akkurat CD-kjøp da jeg levde på stipend, jeg heller. Det var mer sånn: husleie - mat - musikk.

Jeg laster ned musikk, jeg også, men jeg kjøper albumet senere i rundt 80% av tilfellene. Oftest kjøper jeg albumet først.

Men det viktigste da, er at folk forstår, som deg, at man må holde liv i de gode artistene. Så kan vi la de kjedelige artistene stille gå i glemmeboka :b

Lenke til kommentar

Ja, enig der. Skulle dog ønske vi hadde flere butikker her i landet som solgte band-klær og slike ting. Tror flere da hadde kjøpt stuff tilhørende bandet man virkelig liker, og også sponset dem på andre måter enn bare platesalg. Vet at man i Tønsberg har "The Garden" men de har bare metall/rock-klær. Skulle vært for alle målgrupper. Hadde gladelig kjøpt en The Prodigy-jakke. Skal faktisk bestille noen klær fra The Prodigy sin webshop når jeg får råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...