Gå til innhold

Slippe inn på utesteder natten man er 18?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 18 på søndag og hadde håpet å slippe inn på et utested ved midnatt da, men har hørt at det fortsatt regnes som dagen før etter kl. 12. Stemmer det? Vil være ganske kjedelig å komme til inngangen og så bli nektet å komme inn, selv om jeg er gammel nok, bare fordi de finnes noen fjerne regler :p

Håper på raskt svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke slipper inn, kan du gjøre som jeg og noen kamerater gjorde på fjellet en gang:

Vakten spurte om vi hadde leg.

Da var ikke kameraten min vond å be, han dro opp buksebeinet og viste vakten leggen :w00t:

(Tok du'an? :p)

Men iallefall, vakten begynte å le, og slapp oss inn :D

Vi fikk riktig nok ikke kjøpe alkohol, men vi fikk en kopp kakao :D

Lenke til kommentar
Haha. har aldri prøvd den, men vært fristet til det :p

Litt annet spørsmål:

Jeg prøvde å kjøpe en Gin Tonic, men fikk beskjed om at jeg måtte være 20 for å kjøpe den. Hvorfor må man være det når det er bare 20 % alkohol i den?

Ka? Det er 40-50% alkohol i den delen gin som blandes inn. Det er ikke totalprosenten i drinken som avjør, det er prosenten på den delen sprit som skal blandes inn :)

Lenke til kommentar

Jeg ble 18 på en MANDAG ifjor :p Faen for en drittdag å fylle 18 på. Helgen etter hadde søsteren min konfirmasjon, så da kunne jeg ikke gå ut. Var ikke på fylla før 4 helger etterpå, å da drakk jeg meg så dårlig at jeg ikke kom meg ut (var i seng før 12 :p).

Var ute en gang som 16-åring med en leg jeg lånte av en kompis. Vakten kjente kompisen min da han så på leggen, hentet en annen svær vakt og ba meg vente utenfor. Jeg regna med han ringte politiet så jeg stakk bare, han visste jo ikke hvem jeg var :p

Faen da var jeg redd :p Var småfull og paranoid, skvatt bare jeg så noe som lignet på en politibil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...