Peachy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hallo. Skal prøve å gjøre dette så kort som mulig. Jeg har hatt en Pavilion dv9074ea i 3 år. Nå i det siste har jeg konstant mistet den trådløse nettverkstilkobling omtrent hele tiden. Prøvd å reinstallere driverene mange ganger, noen ganger kommer den opp, men vær gang jeg slår pc'en av og på, eller rett og slett lukker skjermen (dvalemodus), så forsvinner tilkoblingen. Fant ut til slutt at en hard kakk bakom pc'en hjelper på å få tilkoblingen på igjen. Etter noen slag, så syntes jeg dette var en dårlig løsning på problemet mitt, så jeg åpnet bærbaren og tok ut nettverkskortet. Begynnte å rense og rengjøre pc'en, så når jeg skulle ta og sette på plass nettverkskortet, så sørget jeg for at den satt skikkelig, og rengjørte PCI slotten litt før jeg gjorde det. Startet opp pc'en, ingen effekt, tok étt hardt slag til, så kom den opp, men etter 5 minutter, så slo pc'en seg bare av Prøvde å starte den igjen, den startet - men bare en svart skjerm, ble forbannet, gikk ut og smashet dritten i asfalten. DET VAR MORSOMT! Uansett, nå leter jeg etter den billigste bærbaren med minimum 2gb minne, og 1.6 Dual-core CPU. Skjermkort er ikke så viktig, eneste jeg har tenkt å gjøre er å spille DotA på den. Oh ja, helst XP - hater vista, skriver faktisk dette over Vista, måtte gå å hente meg en hodepin tabelett etterpå pga all kvalmen den påførte meg, æsj. Anyway, hvis det er Vista, så er det no problemo, har 2 legimite cd-keys for proff og home, men det jeg er redd for, er at siden produsenter av bærbarer, som Acer, Hp, osv, at de lager sine egne drivere til innholdet, og at de har drivere tilgjengelig for både XP, med den samme modellen. Håper på svar fort. Hva skal maskinen brukes til?: DotA gaming, og skolearbeid. Prisantydning: 4000-5000 kr (maks) Skal maskinen overklokkes: Nei Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert?: Egentlig ikke Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc: Trenger en bærbar med MINIMUM 2GB DDR2 Ram, skjermkort som takkler Wc3 og en CPU på over 1.6 GHz (Dual-core). Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer: Billig, og som kjører DotA glatt! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 kjøp deg en pc fra komplett!§ Lenke til kommentar
Reow Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Denne pc'en er akkurat i din prisklasse og perfekt til ditt bruk http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/hp-c...-113-fw768eauuw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå