hvorre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Sant, så sant. Takk for motivasjon. Dere er en knakanes god gjeng alle sammen! Altså, mener ikke å kalle deg veik eller feig eller noe, men: Når det kommer til slike situasjoner må en bare ta sjansen. Det er mye bedre(og dette høres rart ut) å få ett avslag slik at en kan komme seg videre enn å gå rundt å tenke på hva som kunne ha skjedd, ikke sant? Og om du virkelig liker jenta så godt som du gir utrykk for i 1. post, ta nå kontakt med henne og spør om dere skal finne på noe? Shoppe, kafé, film, you name it! Bare ikke la sjansen gå fra deg. Det er det verste du kan gjøre! Endret 11. februar 2009 av hvorre Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg sleit med det samme før! Var/er en jente jeg elsker. Likte hun utrolig godt, men sleit med å få det fram. Helt til jeg en dag mannet meg opp. Tok henne med ut på en tur, fikk sagt hva jeg følte og avsluttet med et kyss! Nå er alt mye bedre. Du vil ikke angre på å prøve Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hun sa hun var forelsket i meg en tid tilbake, men ikke nå lenger. However, synes hun jeg er en knakanes kjekk kar og hun vil gjerne være venn med meg livet ut. xD Så jeg tok meg ihvertfall motet og jeg angrer ikke. Liker henne mindre og mindre (kjærlighetsmessig) for hver dag og merker jeg er på vei til å bli ferdig med denne forelskelsen. Takk for all hjelp! Endret 14. februar 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøv å få hun med på dassen og ta et farvellknull! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hun sa hun var forelsket i meg en tid tilbake, men ikke nå lenger.However, synes hun jeg er en knakanes kjekk kar og hun vil gjerne være venn med meg livet ut. xD Så jeg tok meg ihvertfall motet og jeg angrer ikke. Liker henne mindre og mindre (kjærlighetsmessig) for hver dag og merker jeg er på vei til å bli ferdig med denne forelskelsen. Takk for all hjelp! There you go! Blir så mye bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå