Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Forelsket fra topp til tå!


Anbefalte innlegg

Jeg går i klasse med henne, jeg går på teater på henne... jeg drømmer om henne!

 

Jeg tar og går rett på gårsdagens hendelse først...

 

Jeg pleier å være sanndrømt av meg (jaja, nå tenker du kanskje bullshit?).

Uansett, jeg hadde en drøm hvor jeg sto med drømmejenten på veien som leder hjemover fra teateret.

Hun står og smiler til meg og jeg til henne, så sier hun "Kan du ikke bare kline med meg?" eller noe lignende. Litt tåkete. Men så kliner vi.

Så kommer den morsomme, helt crazy biten! :p

 

Jeg våkner med HELT SYKE kjærlighetsfølelser. Jeg får ikke sove, jeg får lyst til å sprinte ut i underbuksen og løpe opp til henne og you name it. Dette var rundt tre om natten.

 

Nå har jeg såvidt gjort noe annet enn å tenke på henne i dag. Jeg sitter med mobilen og tenker "Skal jeg spørre henne om vi skal satse på hverandre?". Jeg tenker det hele tiden... men det beste ville vært å vente til neste gang det er teater, å se hva som skjer da.

 

Bakhistorie

 

I klassen sitter hun så og si HELE tiden og ser på meg. 80% av gangene jeg ser bort på henne, ser hun på meg.

Vi har det KJEMPE gøyt på teater sammen, og jeg tror faktisk hun ble skuffet når jeg avlyste den rollen jeg skulle ha med henne - hadde en kyssescene med henne... karakteren var kjedelig, så jeg orket ikke å satse fire måneder med manus og øving på en kjedelig karakter fra mitt point of view. Nok om det...

 

Nå forrige gang på teater snakket jeg med folk etterpå og hun gikk bort og ga meg klem sånn... nesten agressivt. :o

Jeg tror hun nesten var nervøs når hun ga meg klemmen, og det var kun meg hun ga.

Så bare vinket hun til de andre og sa hade! :D

 

MEG

 

Jeg er kristen av meg og ber til Gud ofte. (Jajajaja)

Jeg har alltid bedt om å finne en kjæreste jeg virkelig liker og som virkelig liker meg, og jeg har alltid hatt det ønsket inni meg.

Derfor fant jeg det veldig sånn... mystisk når den drømmen var i går natt.

Sammen med den kjærlighetsfølelsen, var det en følelse av gave også. Jeg følte at jeg hadde "fått" henne. Der og da når drømmen var over. Det var et lite dytt ifra han der oppe...

 

DERE

 

Først og framst må jeg beklage at jeg kanskje skaper mentale problemer for dere når dere leser denne boken av ungdomsfølelser, me håper dere skjenner igjen feelingen om dere kanskje er ferdig som ungdom. :)

 

Og så... hva mener DERE jeg bør gjøre? Bør jeg ha tålmodighet til neste teater, gjøre noe på skolen (vi snakker langt ifra så mye sammen der - jeg tror vi prøver å gjøre hverandre sjalu, jeg gjør ihvertfall det noen ganger) eller bør jeg handle veldig raskt før følelsene daler litt og vi kanskje ligger det på hyllen - om vi begge føler det samme?

 

Vær så snill og gi meg alvorlige svar og ikke idiotiske kommentarer som verken gir mening for meg eller deg selv.

TUUSEN takk for tålmodigheten! :D

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk med henne om hvordan du føler...er ikke så særlig mye værre en det :)

Men vi går på teater sammen.. der har vi det KJEMPE gøyt sammen!

Problemstillingen er jo selvfølgelig vennskapet.

 

Om hun ikke liker meg (som ville ført meg på randen av selvmord), kan jo masse bli ødelagt. Vi blir sikkert sjenerte, ihvertfall jeg, og så gudene vite hva...

Lenke til kommentar

Gi full gass nå, ikke vent. Vennskaper deres vil gå i vasken uansett dersom du går rundt og er kjempeforelsket i henne uten å fortelle det fordi du vil endre oppførsel og attitude ovenfor henne. Venter du nå har du alt å tape og ingen ting å vinne, det kan jeg garantere av hele mitt hjerte. ;)

Lenke til kommentar

Hvis ingen av dere tar initiativ til noe så skjer det heller ikke noe...

Du vil heller ikke få noe svar ifra henne med mindre hun tar kontakt og hvis hun er sjenert i tillegg så..jah..

 

Du lever bare et liv (så vidt meg informert) og det er din plikt og ansvar og gripe de sjansene og mulighetene livet har å tilby.

Lenke til kommentar
Gi full gass nå, ikke vent. Vennskaper deres vil gå i vasken uansett dersom du går rundt og er kjempeforelsket i henne uten å fortelle det fordi du vil endre oppførsel og attitude ovenfor henne. Venter du nå har du alt å tape og ingen ting å vinne, det kan jeg garantere av hele mitt hjerte. ;)

Men problemet er... skal jeg lempe til med en SMS eller bør jeg vente til neste teater å prøve og få ting til å skje, da?

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gi full gass nå, ikke vent. Vennskaper deres vil gå i vasken uansett dersom du går rundt og er kjempeforelsket i henne uten å fortelle det fordi du vil endre oppførsel og attitude ovenfor henne. Venter du nå har du alt å tape og ingen ting å vinne, det kan jeg garantere av hele mitt hjerte. ;)

Men problemet er... skal jeg lempe til med en SMS eller bør jeg vente til neste teater å prøve og få ting til å skje, da?

Når er neste teater? Hvis det er lenge til, hvorfor ikke ta initiativet til å møtes utenfor skole/teater? Da vil du fort se hvilke signaler hun sender deg når dere tilbringer tid sammen.
Lenke til kommentar
Gi full gass nå, ikke vent. Vennskaper deres vil gå i vasken uansett dersom du går rundt og er kjempeforelsket i henne uten å fortelle det fordi du vil endre oppførsel og attitude ovenfor henne. Venter du nå har du alt å tape og ingen ting å vinne, det kan jeg garantere av hele mitt hjerte. ;)

Men problemet er... skal jeg lempe til med en SMS eller bør jeg vente til neste teater å prøve og få ting til å skje, da?

Når er neste teater? Hvis det er lenge til, hvorfor ikke ta initiativet til å møtes utenfor skole/teater? Da vil du fort se hvilke signaler hun sender deg når dere tilbringer tid sammen.

Torsdag.

 

Og takk for råd Tozva også, men vet ikke om jeg klarer å ta meg mot til det.

Hun er så forbanna pen at det er sykt! Hun er liksom alt.

Eneste er at hun har en veldig sterk selvsikkerhet, så det er lettere for henne å vise følelser enn meg. :/

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Jammen, dude, dette er jo GULL!

 

Ta for eksempel en kaffe sammen, eller ta skolematen sammen, noe 'ufarlig,' bottom line er at du må tilbringe litt tid sammen med dama. Er ho gira, så vil du nok se det, og da er det bare å kjøre i vei. Man er ung og idiotisk forelska, nyt det! :)

Hehe. Tusen takk.

Respekt, man! :p

 

Du ga meg litt av den inspirasjonen jeg trenger nå.

Det er faen meg denne jenta og jeg vet det! Hva er det jeg driver på med? Nå har jeg sjansen!

Lenke til kommentar

OPPDATERING

 

Ting ser ut til å gå i dass. :(

Jeg har ikke turd å ta sjansen på å fortelle henne hva jeg føler, fordi hun er en ekstremt vanskelig person å lese.

Hun flørter nesten med alle (kan det ihvertfall virke som), og jeg går på teater med henne.

 

Med tanke på at teater omgås jeg med henne hele tiden, vi har roller sammen osv. ville jeg ikke klart å leve med at hun ikke likte meg. Det ville føltes helt merkelig.

 

Jeg har derfor, av frykten for å bli "ditchet", begynt med en form for ignorering av henne.

Jeg sier svakt hei, er ikke så leken når hun f.eks sender blikk til meg eller tar en opp-og-ned med øyenbrynene (hva enn det kalles).

 

Ting ser ut til å gå i dass og jeg er helt fuckings forvirret...

Idag tror jeg til og med at hun ble nesten lei seg eller sint når hun kom bort til meg og sa hei osv, mens jeg bare sa et sint hei og så en annen vei.

 

Jeg har lyst på denne jenta, men jeg er all for usikker! Har også ganske lav selvtillit...

 

HJELP MEG!!!! :/

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar

Ja nå er det enten eller. Eneste valget du har er å kjøre på, spør om hun vil dra på kino eller liknende og ta det derfra. Lar du være og fortsetter som du beskrev kommer du til å dytte henne vekk, og du vil ligge å undre i all ettertid hva som kunne skjedd om du bare hadde vokst et par baller. :)

 

DOIT!

Lenke til kommentar

Du kan enten sitte der å være sjenert og trist fordi du ikke tør ta kontakt med henne, helt til hun finner seg en type og du blir å bruke resten av året på å komme over henne, eller du kan bite tennene sammen å be henne ut på noe. Du vet like godt som meg at ikke noe vil skje med mindre du manner deg opp og tar saken i egne hender! At du er redd for at det skal gå i dass er bare en unnskyldning, for ting holder allerede på å gå i dass. Du sitter i en synkende skute og du kan velge å prøve å få den på rett kjøl igjen eller bli med helt til bunns. Du kan enten prøve (og muligens feile) eller ikke prøve noen ting å være 100% garantert å feile. Hva velger du?

Lenke til kommentar
Ja nå er det enten eller. Eneste valget du har er å kjøre på, spør om hun vil dra på kino eller liknende og ta det derfra. Lar du være og fortsetter som du beskrev kommer du til å dytte henne vekk, og du vil ligge å undre i all ettertid hva som kunne skjedd om du bare hadde vokst et par baller. :)

 

DOIT!

UÆÆH!

Men visst hun ikke liker meg og/eller gjør det klart.. :(

 

Har også hørt hun liker en annen i 9'nde - klassen under- , men om det var for å gjøre meg sjalu vet jeg ikke. Hun sa det ihvertfall høyt og tydelig så jeg fikk det med meg.

 

Hmm.. kan eventuellt be henne med meg på aketur i morgen elns.

Det er forresten teater i morgen, folkens!

 

Skal flørte som bare faen og få vist hvilken god mann jeg egentlig er. :p

 

EDIT: Fargoth, tak for motiverende innlegg. Som sagt, er det teater i morgen. Jeg skal gjøre alt i min makt for å få ting til å skje, samt. be henne ut på aketur eller noe lignende.

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
OPPDATERING

 

Ting ser ut til å gå i dass. :(

Jeg har ikke turd å ta sjansen på å fortelle henne hva jeg føler, fordi hun er en ekstremt vanskelig person å lese.

Hun flørter nesten med alle (kan det ihvertfall virke som), og jeg går på teater med henne.

 

Med tanke på at teater omgås jeg med henne hele tiden, vi har roller sammen osv. ville jeg ikke klart å leve med at hun ikke likte meg. Det ville føltes helt merkelig.

 

Jeg har derfor, av frykten for å bli "ditchet", begynt med en form for ignorering av henne.

Jeg sier svakt hei, er ikke så leken når hun f.eks sender blikk til meg eller tar en opp-og-ned med øyenbrynene (hva enn det kalles).

 

Ting ser ut til å gå i dass og jeg er helt fuckings forvirret...

Idag tror jeg til og med at hun ble nesten lei seg eller sint når hun kom bort til meg og sa hei osv, mens jeg bare sa et sint hei og så en annen vei.

 

Jeg har lyst på denne jenta, men jeg er all for usikker! Har også ganske lav selvtillit...

 

HJELP MEG!!!! :/

 

Men jesus, da! Mann deg opp!

Er ikke verre enn at du får ett "nei", det finnes en hel haug med andre jenter der ute!

Når det gjelder med tanken på at hun ikke liker deg i sammenheng med teater, så kan jeg skjønne at det kan være vanskelig, men du vet jo ikke hva hun føler for deg nå, gjør du?

Om jeg hadde vært i den situasjonen du er i, hadde jeg bare tatt sjansen! Verste som skjer er vat du får ett nei, og kan komme deg videre!

Lenke til kommentar
OPPDATERING

 

Ting ser ut til å gå i dass. :(

Jeg har ikke turd å ta sjansen på å fortelle henne hva jeg føler, fordi hun er en ekstremt vanskelig person å lese.

Hun flørter nesten med alle (kan det ihvertfall virke som), og jeg går på teater med henne.

 

Med tanke på at teater omgås jeg med henne hele tiden, vi har roller sammen osv. ville jeg ikke klart å leve med at hun ikke likte meg. Det ville føltes helt merkelig.

 

Jeg har derfor, av frykten for å bli "ditchet", begynt med en form for ignorering av henne.

Jeg sier svakt hei, er ikke så leken når hun f.eks sender blikk til meg eller tar en opp-og-ned med øyenbrynene (hva enn det kalles).

 

Ting ser ut til å gå i dass og jeg er helt fuckings forvirret...

Idag tror jeg til og med at hun ble nesten lei seg eller sint når hun kom bort til meg og sa hei osv, mens jeg bare sa et sint hei og så en annen vei.

 

Jeg har lyst på denne jenta, men jeg er all for usikker! Har også ganske lav selvtillit...

 

HJELP MEG!!!! :/

 

Men jesus, da! Mann deg opp!

Er ikke verre enn at du får ett "nei", det finnes en hel haug med andre jenter der ute!

Når det gjelder med tanken på at hun ikke liker deg i sammenheng med teater, så kan jeg skjønne at det kan være vanskelig, men du vet jo ikke hva hun føler for deg nå, gjør du?

Om jeg hadde vært i den situasjonen du er i, hadde jeg bare tatt sjansen! Verste som skjer er vat du får ett nei, og kan komme deg videre!

Sant, så sant.

 

Takk for motivasjon.

Dere er en knakanes god gjeng alle sammen!

Lenke til kommentar

Selv om hun liker en annen fyr (hvis hun gjør det), så er ikke det dermed sagt at hun ikke kan like deg bedre og at løpet er kjørt for deg.

Så mitt råd er: GO FOR THAT BITCH YEAH!!!

Enkle er ofte det beste^^ Og jeg kan garantere deg med at du helst vil drepe deg hvis du ikke gjør noe i det hele tatt :p

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...