Tannpirkeren Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei. Jeg hadde lagt CS på hylla i laaang tid, men tenkte å friske opp litt. Til min store skuffelse er hardware's gamle servere døde. Er det laget nye servere eller alt dødt hos gamer/hardware.no? Svein. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Tusen takk for flytting, jeg har letet etter spillkategorien men fant den ikke. Finnes ikke hardware.no som spillservere lenger? Finnes det nye IP'er til disse? Svein. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den er nok dessverre tatt ned. Om den kommer opp kan jeg heller ikke si noe om. Kan hende gamer.no har tenkt til å videreføre serverene eller at den nye "hvaskaljeghete" siden til tek.no skal sette opp servere igjen..hvem vet Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Takk B-real, du er en av de jeg kjempet sammen med (eller mot) på de gamle serverne. Jeg syntes løsningen med hardware's servere var flott. Mange spillere osv. Hva skjedde? Ble det for lite antall spillere eller ble serverne nedlagt av andre grunner? Svein. Endret 7. februar 2009 av Sveinl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bruddet imellom Tek.no og Gamer.no var nok det som gjorde at serveren ble tatt ned,var nok av aktivitet på serveren etter som jeg skjønte dog jeg hadde ikke spilt der på lenge lenge da en selv ikke har utstyr til å gjøre det pr dags dato. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vel, det er synd synes jeg. Nå er det blitt enda mindre aktivitet for ungdom (og andre). Hva skal vi gjøre nå da? Rane supern? Poenget mitt er tydelig, vi mistet mye bra da hardware's flotte servere gikk ned for full telling. Kan noen være så snill å gjøre noe med det? Svein. Endret 7. februar 2009 av Sveinl Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gamer.no har sagt de skal komme tilbake til det, men det er nok trolig at det vil ta litt tid. Om TEK skal spille med servere i forbindelse med sin spillsatsing vet jeg ikke, men det er jo mulighet for å foreslå det Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Bruddet imellom Tek.no og Gamer.no var nok det som gjorde at serveren ble tatt ned Såvidt jeg har registrert så er tek.no blitt til gamle "gamer.no" (i layout), mens gamer.no er blitt annerledes i layout. Gamer.no så jo ut som en "kvadratisk" artikkelside med rotete artikler i forrige uke, men har blitt mye bedre nå. Det lukter konkurranse her. Har alle impliserte fått med seg dette? Det kan jo nesten virke som at ingen har tatt dette i betraktning, da de ikke konkurrerer om å kapre gamerne. Svein. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De har nok fått det med seg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg