sharkbite Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg trenger vinterdekk på scooteren min... hvor kan jeg skaffe disse? jeg kjører en baotian rebel 09... er ikke sikker på størrelsen Endret 6. februar 2009 av sharkbite Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg trenger vinterdekk på scooteren min... hvor kan jeg skaffe disse? jeg kjører en baotian rebel 09... er ikke sikker på størrelsen Jeg kjøper her: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=...amp;n=714770783 Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Takker och bukker...men de har ikke baotian deler der:( Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 finn ut hvilken dimensjon du har på dekket, så går du på www.crash.no og finner deg et bra dekk. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tviler på at de lager dekk spesielt til din Baotian scooter. Sjekk vognkortet for størrelse på dekk. Så kan du se på crash.no, mc-deler.no osv. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Takker och bukker...men de har ikke baotian deler der:( Dekk er dekk. Legg merke til at de ikke står under spesifikk scootermodell. Det eneste du må sikre deg er å kjøpe rett dimensjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå