Gå til innhold

[Løst] Logitech G51 problem: får lyd i alle høyttalerne selv når kun den grønne er koplet til


Anbefalte innlegg

Har et Logitech G51, det fungerer bra. Det har 3 utganger for lyd, en til Sub/senter, en til front høytalere (grønn) og en til bak høytalere. Men når jeg kobler ut Sub/senter (ornsje) og bak høyteler(svart) ledningen så har jeg enda lyd i hele anlegget.

 

Når jeg kobler ut den grønne ledningen forsvinner lyden i hele anlegget, noen som vet hva jeg skal gjøre får at det skal fungere "riktig"?

 

Takk, for svar på forhånd

Endret av Razy
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg.

Fant ut at når man har på "music", "gaming" mode bruker man bare den grønne, mens når man har på "matrix" mode må ma bruke alle for at man skal få lyd i alle høytalerne.

 

Er "matrix" mode når ingen av de knappene lyser? Eller er det når du har på¨gaming?

Lenke til kommentar
Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg.

Fant ut at når man har på "music", "gaming" mode bruker man bare den grønne, mens når man har på "matrix" mode må ma bruke alle for at man skal få lyd i alle høytalerne.

 

Er "matrix" mode når ingen av de knappene lyser? Eller er det når du har på¨gaming?

 

"Matrix" mode er når ingen av lysene lyser :)

Lenke til kommentar
Testa ut litt i går når eg spillte Resident Evil.

Og matrix var best, tordenskrallene høres så enormt bra ut og kommer i de bakre høytalerene. Herlige saker. Spillet ble med dette mye bedere, og spillet var perfekt fra før!

 

Hehe, det høres bra ut :)

 

Bruker selv Matrix mode når jeg spille på PS3'n og ser på film, men ellers når jeg spiller eller hører på musikk bruker jeg Gaming og Music mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...