Mr.Johanzen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har et Logitech G51, det fungerer bra. Det har 3 utganger for lyd, en til Sub/senter, en til front høytalere (grønn) og en til bak høytalere. Men når jeg kobler ut Sub/senter (ornsje) og bak høyteler(svart) ledningen så har jeg enda lyd i hele anlegget. Når jeg kobler ut den grønne ledningen forsvinner lyden i hele anlegget, noen som vet hva jeg skal gjøre får at det skal fungere "riktig"? Takk, for svar på forhånd Endret 4. mars 2009 av Razy Emnetittel Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg. Fant ut at når man har på "music", "gaming" mode bruker man bare den grønne, mens når man har på "matrix" mode må ma bruke alle for at man skal få lyd i alle høytalerne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Fikk dette for noen dager siden, enormt bra lyd i det Men hvordan skal eg koble det viss eg vill bruke det til konsoll spilling? Og det blir 5.1? Endret 20. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Fikk dette for noen dager siden, enormt bra lyd i det Men hvordan skal eg koble det viss eg vill bruke det til konsoll spilling? Og det blir 5.1? Du kan bruke analoge signaler, som kobles til de to øverste kontaktene. (Hvit og Rød) Hvordan konsoll? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takker Er snakk om Gamecube. Resident Evil <3 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takker Er snakk om Gamecube. Resident Evil <3 Hehe, okei Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg. Fant ut at når man har på "music", "gaming" mode bruker man bare den grønne, mens når man har på "matrix" mode må ma bruke alle for at man skal få lyd i alle høytalerne. Er "matrix" mode når ingen av de knappene lyser? Eller er det når du har på¨gaming? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har dette annlegget. Jeg bruker bare den grønne jeg. De andre er vel for å få skikkelig 5.1 lyd tror jeg. Fant ut at når man har på "music", "gaming" mode bruker man bare den grønne, mens når man har på "matrix" mode må ma bruke alle for at man skal få lyd i alle høytalerne. Er "matrix" mode når ingen av de knappene lyser? Eller er det når du har på¨gaming? "Matrix" mode er når ingen av lysene lyser Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, og hvis man da har et 5.1 lydkort kommer det 5.1lyd ut? (når ingen lyser) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, og hvis man da har et 5.1 lydkort kommer det 5.1lyd ut? (når ingen lyser) Jepp, så lenge alle kablene er koblet i maskinen. Men husk at 5.1 sourrond betyr ikke lyd av alle høyttalerne hele tiden. Matrix funksjonen brukes mest til film Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Matrix Passer vell greit til spill og da? spill som Resident Evil vertfall. Endret 24. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Matrix Passer vell greit til spill og da? spill som Resident Evil vertfall. Det vet jeg ikke, men du har jo en egen "gaming" mode. Men, du kan jo egentlig bare teste å se hva du liker best Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Testa ut litt i går når eg spillte Resident Evil. Og matrix var best, tordenskrallene høres så enormt bra ut og kommer i de bakre høytalerene. Herlige saker. Spillet ble med dette mye bedere, og spillet var perfekt fra før! Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Testa ut litt i går når eg spillte Resident Evil.Og matrix var best, tordenskrallene høres så enormt bra ut og kommer i de bakre høytalerene. Herlige saker. Spillet ble med dette mye bedere, og spillet var perfekt fra før! Hehe, det høres bra ut Bruker selv Matrix mode når jeg spille på PS3'n og ser på film, men ellers når jeg spiller eller hører på musikk bruker jeg Gaming og Music mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå