ZitHless Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Har søtte i 2stk club3d hd4870 men når jeg går in i ccc - så får jeg ikke crossfire-tabben.. Har brukt gpu-z og der ser jeg begge skjermkortene, men som sagt.. får ikke "crossfire tabben" i catalyst control center.. Og da får jeg ikke enablet crossfire, så jeg får ikke utnyttet begge skjermkortene når jeg spiller:S oppset: Asus m3a32-mvp deluxe Amd athlon x2 4800+ 8gb crucial ddr2 2x Club3d hd4870 Windows xp 32bit, sp3 Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 står det noe om aktivere crossfire ol i bios kanskje? Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 står det noe om aktivere crossfire ol i bios kanskje? Nei det gjør ikke det:/ sitter på lan nå, har vørre kjæmpejæft om det verka:/ Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dæ va no bærre sjit då. Regner med at du har satt på Crossfire broen ja? Og at du installerte Catalyst driverne etter at du hadde satt inn kortene? Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp, har gjort det man skal gjøte.. bro, og søtte in kortene i riktig rekkefølge osv.. som sagt, gpu-z ser begge kortene, men jeg får ikke "enable crossfire" pga crossfire-tabben er borte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå