Espenooop Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei! Tenkte jeg skulle oppgradere PCen med enkeltdeler, har tja max 5000 kr i lommen. Jeg har: - Vista 32bit - AMD Phenom 9550 Quad-Core Processor - 4GB ram - NVIDIA GeForce 8600GS Noen av disse som trenger å byttes ut mer en andre Takker for svar Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 KAn du også nevne hovedkort og PSu? AMD veit jeg ikke men er jo en quad-core so den er vel bra 4GBram er jo også nok Graka budde butte ut vis du vil spille det nyeste spill og i framtiden er en ATI 4870X2 eller en Nvidia GTX280 det minste. Men der er spørs om PSU en og hovedkort. vis dem er i orden og 64bit kompatibel spare du litt Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Et Radeon HD 4870 GPU og oppgradering til Phenom II CPU skulle gi deg en good boost. PS: Sjekk først hovedkort produsenten for å se at du kan pruke Phenom II CPU. PPS: Kan hende du eventuelt må foreta en BIOS oppdatering før du kan ta i bruk Phenom II. Her har du et eksempel: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92824 Jeg ville også med dette også lagt til en 3-500 kroner, for en bedre CPU vifte enn stock kjøleren som følger med. Nå vet ikke jeg hva slags kabinett du har. Men om så tilfelle, ville jeg også vurdert et par gode og stillegående vifter ekstra til kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå