Evo94 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei^^Finner ikkje hovud hardisken på pc min!!(pcen finner ikkje hardisken asså) Og då kan ikkje pcen kjøre fordi det er ikkje någe windows på pcen. Någen forslag??? Plz :!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei^^Finner ikkje hovud hardisken på pc min!!(pcen finner ikkje hardisken asså)Og då kan ikkje pcen kjøre fordi det er ikkje någe windows på pcen. Någen forslag??? Plz :!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er disken helt død? Lager den noe lyd? Blinker det i aktivitetslyset? Her er det mye som må undersøkes før man gir opp. Men ut fra de få opplysningene du hittil har gitt er det vanskelig å hjelpe konkret. Disken kan være ødelagt, men kan også være mulig å redde. Og er du heldig er det bare en banal feil som har skjedd. Sjekket i BIOS at den ikke er ramlet bort derfra? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sjekket at alle kontakter og ledninger står ordentlig i? Gjorde du noen endringer før dette skjedde? Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 gjore ingen endringer og eg har sjekkt alle ledningene............ Fler tips? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Se om BIOS fremdeles finner disken. Hvis du finner den der kan det være håp. Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 bios finner den ikkje. den lager ikkje lyd ingen lys frå den heller Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 bios finner den ikkje. den lager ikkje lyd ingen lys frå den heller Dæsken, disco duro muerto!! Hvilken hard disk er det snakk om da? Kan ikke BIOS finne den, da er det vel ikke være mye håp om å fikse den. Har du prøvd andre porter? Er en SATA disk antar jeg. Prøv den på en annen SATA port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå