Gjest Guest_albert_* Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er en jente jeg har vært en bekjent av i ca 3 år nå. Jeg har alltid likt henne og synes hun er et av de vakreste og snilleste menneskene jeg har møtt, så jeg tenkte på å sende henne et anonymt valentine's kort. Men vi har begge kjærester, og jeg ønsker iallefall å beholde min, så jeg vet ikke om det blir litt feil. Selvfølgelig betyr dama mi mest for meg, men det er jo bare et anonymt kort for å muntre henne opp. hva tror dere? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er feil. Case solved Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor ikke bare sende et vennskapskort en av de 364 andre dagene i året? Hun ville sikkert satt pris på det også. Jeg får aldri kort. Bortsett fra bestemoren min. Fyyy faen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har alltid likt henne og synes hun er et av de vakreste og snilleste menneskene jeg har møtt, så jeg tenkte på å sende henne et anonymt valentine's kort.Hvor lyst har du egentlig til å beholde din nåværende? Hvor greit hadde det vært om du fant ut at kjæresten din sender kort ol. til en hun har likt i lang lang tid?Nei hold staken og hodet på rett sted du. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis hun har kjæreste og du har, så skjønner jeg ikke hva du tenker på. Du kan ihvertfall være mann nok til å innrømme at det kortet er ifra deg. Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 virker mer mistenksomt hvis du sender det anonymt tbh... har du noe å skjule? med mindre du er keen på ho så går an å sende kort til venner. men hvis du prøver å skjule det, og dama di finner ut av det, så lyder det ikke godt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Send henne en hyggelig tekstmelding der du sier at du verdsetter henne. Anonyme brev er bare skumle selv om de er "hyggelige". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 DET ER MORSDAG I DAG!!! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg får aldri kort. Bortsett fra bestemoren min. Fyyy faen. Sorry, men jeg måtte bare le :!: Kanskje fordi det minner om meg selv. Uansett trådstarter så blir det der helt feil. Ta å gi noe til den kjæresten du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå