NightKeeper Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mangler ikkje akkurat på rockelåter på Guitar Hero 3 - Legends of Rock. Selvsagt ikke Men jeg syntes at låtene på World Tour generelt er bedre, og morsommere og spille. Men det er selvsagt ulike meninger omkring dette temaet. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gjelder dette tilbudet for Wii også eller? Var på den nærmeste Rema1000 butikken istad, og da hadde de kun til 360 og PS3. Kan forsåvidt kjøpe PS3 versjonen da, men siden en kamerat har World Tour til Wii, kan det være greit at jeg kan stille med bassgitar til det Noen andre som har samme pris forresten? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Går ikke instrumentene om hverandre på world tour? Så man kan bruke PS3 gitaren på Wii og 360? Eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du er nok helt på bærtur. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Var det jeg trodde Er kanskje mellom GH og Rock Band man kan bytte seg i mellom på de siste utgavene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det høres mer riktig ut. Må være på samme plattform selvfølgelig Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva er egentlig forskjellen på GH3 og GH 4 gitaren? Var nå på Elkjøp og kjøpte GH3 standalone gitar til wii, og det kostet meg 499,- Synes at det var en ganske stiv pris egentlig. Har ikke funnet noe billigere på nettet dog, unntatt GH4 gitar til 499 på DVDHuset. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er egentlig forskjellen på GH3 og GH 4 gitaren? Var nå på Elkjøp og kjøpte GH3 standalone gitar til wii, og det kostet meg 499,- Synes at det var en ganske stiv pris egentlig. Har ikke funnet noe billigere på nettet dog, unntatt GH4 gitar til 499 på DVDHuset. GH4-gitaren har sånne slidebuttons nedenfor knappene. Som man kan benytte seg av i World Tour, der man kan spille ved å bare bruke de. Virker som et tungtvint system for min del, spiller endel med World Tour-gitaren når jeg spiller hos fetteren min, og har prøvd dette slide-systemet, men det er ikke noe for meg. Jeg føler forøvrig at jeg spiller mye bedre med World Tour-gitaren, syntes den er bedre når det gjelder kjappe noter som man må strumme frem og tilbake på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen i Bergen som vet hvor dette tilbudet faktisk eksisterer? Har vært på Xhibition og ved Haukeland, ingen steder har pakken inne, og ingen vet noenting om noenting. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg måtte innom 4 Rema-butikker i Trondheim før jeg så noe til tilbudet. Slik jeg forstår det er det bare de relativt store butikkene som tar inn denne type varer. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Gjelder dette tilbudet for Wii også eller? Var på den nærmeste Rema1000 butikken istad, og da hadde de kun til 360 og PS3. Kan forsåvidt kjøpe PS3 versjonen da, men siden en kamerat har World Tour til Wii, kan det være greit at jeg kan stille med bassgitar til det Noen andre som har samme pris forresten? Tilbudet gjelder også til Nintendo Wii, jeg så pakken ligge sammen med PS3- og X360-versjonen der hvor jeg jobber. Endret 24. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå