Gå til innhold

Guitar Hero III til 399,- på Rema?

Spill&Dill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder dette tilbudet for Wii også eller? Var på den nærmeste Rema1000 butikken istad, og da hadde de kun til 360 og PS3. Kan forsåvidt kjøpe PS3 versjonen da, men siden en kamerat har World Tour til Wii, kan det være greit at jeg kan stille med bassgitar til det :p

Noen andre som har samme pris forresten?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på GH3 og GH 4 gitaren?

Var nå på Elkjøp og kjøpte GH3 standalone gitar til wii, og det kostet meg 499,- Synes at det var en ganske stiv pris egentlig. Har ikke funnet noe billigere på nettet dog, unntatt GH4 gitar til 499 på DVDHuset.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på GH3 og GH 4 gitaren?

Var nå på Elkjøp og kjøpte GH3 standalone gitar til wii, og det kostet meg 499,- Synes at det var en ganske stiv pris egentlig. Har ikke funnet noe billigere på nettet dog, unntatt GH4 gitar til 499 på DVDHuset.

GH4-gitaren har sånne slidebuttons nedenfor knappene. Som man kan benytte seg av i World Tour, der man kan spille ved å bare bruke de. Virker som et tungtvint system for min del, spiller endel med World Tour-gitaren når jeg spiller hos fetteren min, og har prøvd dette slide-systemet, men det er ikke noe for meg.

Jeg føler forøvrig at jeg spiller mye bedre med World Tour-gitaren, syntes den er bedre når det gjelder kjappe noter som man må strumme frem og tilbake på.

Lenke til kommentar

Gjelder dette tilbudet for Wii også eller? Var på den nærmeste Rema1000 butikken istad, og da hadde de kun til 360 og PS3. Kan forsåvidt kjøpe PS3 versjonen da, men siden en kamerat har World Tour til Wii, kan det være greit at jeg kan stille med bassgitar til det :p

Noen andre som har samme pris forresten?

Tilbudet gjelder også til Nintendo Wii, jeg så pakken ligge sammen med PS3- og X360-versjonen der hvor jeg jobber.

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...