Spill&Dill Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ser denne koster 399,- på Rema....er det bra deal? eller er denne versjonen gammel og erstattet med nyere og bedre versjoner? de har både til 360/ps3 og ps2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Løp og kjøp. Personlig så mener jeg låtene er bedre på GH3 enn på GH:WT utgaven. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det selveste spillet, eller er det en hele pakken? (Spillet + gitar) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hele pakken, gitar + spill var i hvertfall den utgaven jeg så når jeg var innom en Rema butikk i Fredrikstad på torsdagen. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøp i vei! 399,- er garantert verdt det. Jeg kjøpte også pakken for 399 (internettpris) hos Elkjøp og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Knallkjøp, beste låtutvalet på eit spel så langt. Lenke til kommentar
Undik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Typen til søstra kjøpte dette idag, ringte nettopp og lurte på hvordan han fikk byttet språk til Norsk\Engelsk. Virker som om spillet er på tysk, mens bruksanvisningen var på Norsk. Noen som har glemt å bytte ut spillet, eller forventer de at folk kan tysk? Andre som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Veldig få spill som er på norsk... Og språket setter seg vanligvis som det samme konsollen har. Og jeg antar at alle europeiske versjoner har tysk, fransk, spansk og engelsk? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har sett det på rema jeg også. Selv betalte eg 799 kr eller noe slikt for det. Så en dårlig deal er det vel ikke Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Koster det samme på Elkjøp Gjelder 360/PS3/wii utgaven både på nett og i butikk Endret 10. februar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Koster det samme på Elkjøp Gjelder 360/PS3/wii utgaven både på nett og i butikk problemet er at de ikke har den (360) på lager hverken på nett eller i butikk.(til 399) men derimot til 599kr så har de den. artig markedsføring... Jeg kjøpte idag på rema1000, skal også få igjen 200 kr hos elkjop fordi jeg kjøpte den forrige gitaren der for kun 1 uke siden. (prisgarantien) Endret 10. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Koster det samme på Elkjøp Gjelder 360/PS3/wii utgaven både på nett og i butikk problemet er at de ikke har den (360) på lager hverken på nett eller i butikk.(til 399) men derimot til 599kr så har de den. artig markedsføring... Jeg kjøpte idag på rema1000, skal også få igjen 200 kr hos elkjop fordi jeg kjøpte den forrige gitaren der for kun 1 uke siden. (prisgarantien) Ikke på lager til den prisen? Gjelder vel bare noen Elkjøp butikker det da sikkert? Elkjøp her jeg bor (Dombås) har plenty på lager å framme i butikken til 399 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Søskenbarnet mitt kjøpte pakken på Rema til PS2. Jeg var og prøvde det for noen dager siden, og gitaren virker skikkelig dårlig. (var ikke den vanlige gitaren). Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvis varen du kjøpte på REMA 1000 ikke fungerer som den skal, kan du ta med deg varen tilbake og enten få igjen pengene, eller bytte varen. (Fordel med kvittering ) Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Typen til søstra kjøpte dette idag, ringte nettopp og lurte på hvordan han fikk byttet språk til Norsk\Engelsk. Virker som om spillet er på tysk, mens bruksanvisningen var på Norsk. Noen som har glemt å bytte ut spillet, eller forventer de at folk kan tysk? Andre som har opplevd det samme ? noen som har hørt noe mere om dette? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Kjøpte Guitar hero pakka til PS3 på rema for 2 dager siden. Alt funker flott 399kr var ikke gærnt. Endret 13. februar 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jepp, funker flott hos meg. Ikke merket noe til tysk språk nei. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Om språket hadde vært tysk, ville jo ikke det vært noe særlig til problem, da menyene er svært enkle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Knallkjøp, beste låtutvalet på eit spel så langt. Tja. Syntes fortsatt World Tour er best der, men det er vel en smakssak Men det har kanskje noe med at jeg personlig foretrekker å spille rockelåter, gjerne 70-talls på GH, og på World Tour er det mye snadder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mangler ikkje akkurat på rockelåter på Guitar Hero 3 - Legends of Rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå