Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har holdt på med en i 2 år, for sent?

Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

har holdt på med en jente veeldig lenge nå. nesten i 2 år faktisk. har alltid prøvd å ha litt fysisk kontakt, og får kanskje men ikke så alt for ofte litt tilbake.

problemet er at jeg ikke har peiling i det hele tatt om hun liker meg. For eksempel så er det også andre som liker hun, som er av en eller annen grunn veldig inpåsliten. Før så hadde jeg en venn som likte hun, men etter hvert så begynte han å klenge seg sinnsykt på henne og det var faktisk veldig vanskelig å snakke med hun, fordi han ALLTID kom iveien. De gangene jeg var med hun klengte han seg alltid med, satt alltid ved siden av hun osv. Men nå etter en stund så virker det som han har klart å henge seg opp på "venne nivået" så han er på en måte ute av spillet, dessverre har ikke han helt innsett det og fortsetter med å få alenestunder med henne. har faktisk mistet nesten hele vennskapet med han pga det -.- ontopic again: hun kan ofte vise litt tegn på at hun liker meg, og vi får av og til litt sånne romantiske stunder. men i det siste virker det som vi ikke møtes så lenge ofte, og det er som oftest jeg som må ta insjanitivet (no idea hvordan det skrives). jeg lurer på om det er for sent å prøve seg nå. har drøyet det å prøve seg på hun veldig lenge nå, og lurer på om jeg også har havnet på bff nivået. vi kan gjerne snakke veldig lenge på msn og sånt, men finner ikke på så mye å snakke om face to face og det blir en god del pinlige stunder. her forleden dag sa hun at jeg er liksom den "snille fyren, som ikke klår eller plager osv.." er dette et bra tegn egentlig?

er 16 år btw.

denne teksten ble vel ganske så kaos..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry kamerat, du er dypt inne i vennesona.

Siden du er 16 antar jeg ho er samme alder, som meg selv, og jeg beklager å si at den snille gutten er ikke et ideal hvis du vil få damer på gli, hvertfall ikke med de fleste damer på den alderen.

her forleden dag sa hun at jeg er liksom den "snille fyren, som ikke klår eller plager osv.."

Dette betyr at du er en person ho er ganske glad i, og stoler på, og til og med kunne vært sammen med, hvis følelser hadde vært logiske. Det er de ikke, så move on og nyt tida som hennes nære, fortrolige venn, med søk kjærlighetseventyr og kyss andre steder.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Det kan være både bra og dårlig at hun kaller deg den "snille fyren som ikke klår og klenger".

Det gir ett intrykk for at hun ikke vet at du liker henne, at du ikke har gjort det tydlig nok..

Men, det kan også være vanskelig å få til ett forhold dersom man er for klengete.

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten igjen

Hmm ok, men spørs om man burde tolke bare en setning (som hun bare har sagt en gang) så drastisk? Det har også vært en del snakk bpant venner om at hun liker meg?Men et problem er piksom at det er jeg som liksom må ta all insjinativet, og at hun er tydeligvis veldig vanskelig å tyde, hun gir liksom så veldig forskjellige tegn

Lenke til kommentar
Gjest Hjelpende Hånd

Du får fleipe til henne en gang at du ikke alltid ønsker å være den "snille gutten som ikke klår og klenger", så ser du hvordan hun reagerer. Send uskyldige små hint, se hvordan hun reagerer.

Om du bruker tut og kjør, kan du raskt miste en god venn.

Lenke til kommentar

Nettopp derfor må du begynne å gi klarere tegn, og ikke dille rundt grøten og fiske etter respons. Begynn å ta initiativet, inviter henne ut, sørg for at dere tilbringer mer tid sammen og spill kortene dine riktig. Du vil vel ikke sitte i to år til å lure på akkurat det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...