Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny pc - problem med å kjøre cs 1.6

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt ny pc, og er stort sett strålende fornøyd. eneste problemet jeg har støtt på så langt er at den ikke greier å kjøre cs(noe som den burde greie enkelt).

Dette er pc-en jeg kjøpte.. som dere ser burde cs 1.6 være en enkel sak..

Problemet kommer når jeg har kommet inn på en server(der det er folk). da klikker det, og skjermbilde står stille. Har prøvd å stille litt ned på grafikken, men burde jo gå greit på fullt og, eller?

Så spørsmålet er; hva gjør jeg :hmm: ?

edit: feil link

Endret av hodlekve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det windows vista du har installert ?

Har hatt problemet selv på ny kraftig bærbar som alltid har klikket i cs, (med GOD prosessor, 4gb ram, geforce 9650) Takler alle andre spill som CoD 4, Crysis fint, men ikke cs.

Installerte heller XP, og da funket det lett. :-D

Ellers så blir det å ta en "Ctrl, Alt, Delete" hver gang det klikker, og starte cs på ny... HEEELT til du kommer inn.

Endret av cenai2k
Lenke til kommentar

Prøvd å bytte mellom opengl og direct3d i grafikkinstillingene?

Hvis jeg var deg så ville jeg lastet ned og kjørt 3dmark for å så se om den henger seg opp da. Hvis den klarer å fullføre testene, så har du en forholdsvis stabil maskin. Kan også være lurt å prøve en eldre skjermkortdriver som er støttet av vista og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Hei igjen..

Ati catalyst control center sluttet å virke litt etter jeg la inn forrige innlegg.. Kan dette ha noe med problemet å gjør?

Det er vel bare derfra jeg kan endre grafikkinnstillingene?

Lastet ned å kjørte testene, noe som gikk fint. Resultatet: post-173189-1234114387_thumb.jpg Er det godkjent?

Hvor finner jeg eldre skjermkortdrivere?

Lenke til kommentar
Hei igjen..

Ati catalyst control center sluttet å virke litt etter jeg la inn forrige innlegg.. Kan dette ha noe med problemet å gjør?

Det er vel bare derfra jeg kan endre grafikkinnstillingene?

Lastet ned 3dmark og kjørte testene, noe som gikk fint. Resultatet: post-173189-1234114387_thumb.jpg Er det godkjent?

Hvor finner jeg eldre skjermkortdrivere?

hjelp :roll:

Endret av hodlekve
Lenke til kommentar

jessda :)

lastet ned en nyere driver som visstnok skulle være vista64bit-kompatibel, og det funka :D

men catalyst control center funker fortsatt ikke, noen som har en løsning på det eller?

Endret av hodlekve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...