Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Tiden flyr og den flyr fort. Selv går jeg siste året på medier og kommunikasjon ved Nannestad videregående, og er på jakt etter noe å gjøre til neste år. Og har halvveis bestemt meg for å søke meg inn på en/-eller flere høyskole®. Det jeg hadde i tankene er noe i Oslo området, da jeg bor i området, og ikke har noe ønske om å flytte riktig enda. Interesser er stort sett alt innen data, men hovedsaklig det mer tekniske. Snakker da om alt fra hardware til programmering og web relaterte emner (webdesign, generell koding og det som følger med). Selv har jeg ikke fått sett meg så godt rundt på markedet, da jeg ikke er helt sikker på hva jeg vil innenfor de spesifikke emnene. Har dog vært borti nettverk og sikkerhet studiet hos noroff, og dette virker ganske så interessant. Har også sett litt på NITH. Men ikke bestemt meg for studie enda. Så ettersom søknadsfristen for mange av disse skolene er i mars/april måned, så begynner det å haste litt. Og å gjøre et forhastet valg er lite ønskelig når det gjelder nettopp dette. Ønsker derfor litt erfaringer rundt dette med skole og videre studier, hvor har dere gått, hva har dere studert osv? //hab Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Growl,a sdf. Endret 7. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Growl,a sdf. Uhu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå