pululf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hva mener dere om denne personen? Selv mener jeg at han burde lese noen andre bøker enn bare bibelen. Se filmen hos Youtube Endret 6. februar 2009 av pululf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sååååå mye troverdighet har den der type religiøse mennesker; -> Akkurat halparten av en pixel. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor i bibelen står det at solen og månen er like store? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fy fader det er mye dumme folk ja Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ey. Samme karen som påstår at Niburu skulle komme å utslette jorden for.... noen måneder siden. Skrudd kar. Sjekk de andre filmene hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis jeg holder pekefingeren og tommelen med en cm mellom og holder de 5cm ifra øynene mine, så er fingrene mine større enn et hus! *skviser dama som sitter i sofaen* Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det grenser tett opp mot lurespørsmål, men en kan si at solen og månen har samme vinkelstørrelse. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Folk som tror dette er representativt for kristne er minst like dumme. *kastet ikke bort verdifiulle minutter på å se filmen.* Høres ut som tull for å sverte kristne, ikke en ekte kristen. Endret 6. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Folk som tror dette er representativt for kristne er minst like dumme. *kastet ikke bort verdifiulle minutter på å se filmen.* Det mener jeg heller ikke! Langt ifra, finns helt sikkert kristne som er ganske så smarte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så absolutt. Alle jeg kjenner som er kristne, er reale og skikkelig greie folk, uten noen som helst hensikter om å prøve å overbevise andre folk om deres tro. Det er derimot slike mennesker som i filmen og andre forkynnere jeg ikke har helt sansen for. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syke sekter ja... hadde nylig et prosjekt om det på skolen People's temple med Jim Jones, husker ikke helt hvor det var, men det sier litt om den gjengen når 918 folk stilte seg i kø for å begå selvmord siden en selverklært profet hadde sagt at de måtte gjøre det :S Lenke til kommentar
someOen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han karen er eit troll. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Han karen er eit troll. Han er faktisk psykisk syk. Han ble sendt i retten fordi han solgte piratkopiert programvare, men ble frikjent på grunn av det. Endret 7. februar 2009 av pululf Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva er det det går i at kristne mennesker er uopplyste? han tror jo at sola bare er en brennende liten kule... alle fusjonsprossessene ser han bort ifra nei, noen troll går inn for å virke troverdige ved å være karesmatiske... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dette har ingenting med kristendom å gjere, å trekke det inn i diskusjonen blir berre for å provosere. Tråden stenges. Personar som ikkje trur på vitenskapen finnes i alle hjørner av verda. Endret 7. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg