Gå til innhold

Kommer pengene fram i tide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe detta fra 3dfxcool.no:

2 stk 80mm filtre  25kr

1 stk Fangrill      15kr

1 stk 120*120 silent 89kr

1 stk adpater 80-120mm 55kr

Har en Swiftech ribbe med 37db papst (46cmf)

Når jeg får den 120*120 vifta, så får jeg nok bedre temper!

Trenger du å få overført penger for å kjøpe det???

184 kroner...

Lenke til kommentar
Skal kjøpe detta fra 3dfxcool.no:

2 stk 80mm filtre  25kr

1 stk Fangrill      15kr

1 stk 120*120 silent 89kr

1 stk adpater 80-120mm 55kr

Har en Swiftech ribbe med 37db papst (46cmf)

Når jeg får den 120*120 vifta, så får jeg nok bedre temper!

Trenger du å få overført penger for å kjøpe det???

184 kroner...

Har 5 kompisser, ingen av dem har 210kr extra.

Det er surt...

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke med i det hele tatt. hva har de delene fra 3dfxcool noe med at du lurer på bankoverføringer??? å er det postet i riktig forum, det har fint lite med data å gjør.

hva er vanskelig å forstså?

han har noen kompiser som er på tg noe han tydeligvis ikke er,Og på tg så har 3dfxcool en stand og de selger vifte og sånt,ikke spør meg hvorfor han ikke bare bestiller fra nettbutiken dems,spare 100kr på porto?

Så han spør hvor langt tid netbanken fra postbanken noe jeg tipper kompisen hans bruker og,samt om de rekker frem før tg er ferdig.

capish?

Lenke til kommentar

jeg tror kompisn din får pengene med en gang. dette skjedde når min bror sendte til meg. jeg kunne bruke de sekundet etter at han hadde overført. De blir oppdatert på disponibel konto med en gang, mens det tar noen dager før de blir "offisielt" bokført. Han overførte fra sparebanken midt-norge til nordea.

Lenke til kommentar

hva er vanskelig å forstså?

Jeg tror Term lurer på hva dette gjør i 'Annet om data'.

vel går vel litt under data,han skal jo bruke datamaskin til å sende penger og lurer på lang tid det tar,hadde jeg lurt på det sjøl hadde jeg nok posta her eller off topic

Lenke til kommentar
tror ikke det går med engang, men skal ikke si det helt sikkert...

mener overføringene blir gjort etter midnatt på den dagen dem blir satt som betalingsfrist...

Det er forskjell på banker.

For Postbanken gjelder følgende:

Betalinger som legges inn innen kl 12:00 alle virkedager blir utført samme dag (man-fre).  

Betalinger som legges inn etter dette tidspunkt blir utført neste virkedag (man-fre).

For Skandiabanken gjelder følgende:

Betalinger registrert i nettbank før kl. 12:00, alle virkedager, vil være hos mottaker om kvelden samme dag.

Betalinger registrert i nettbank mellom kl. 12:00 og 00:00, alle virkedager, vil være hos mottaker tidlig neste virkedag.

Betalinger registrert i nettbank mellom kl. 12:00 fredager og 00:00 søndag vil være hos mottaker mandag formiddag.

Virkedager er ikke helligdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...