Glenn90 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har erfaringer fra folkehøyskole med fotolinje? Hadde de bra med utstyr? Var lærerne kompetente? osv Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Livet etter vgs: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...folkeh%F8yskole Lofoten fhs På lofoten sin side står det litt om utstyr de tilbyr og utstyr du må ha med selv... Tenkt deg på fhs - fotolinje? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Prøv å søke litt på forumet. Har vært en del tråder om dette tidligere så du finner sikkert noe. Lykke til. Selv angrer jeg på at jeg ikke gikk fotolinje, eller i hvert fall linje med foto. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Min erfaring er utrolig dårlig. De hadde absolutt ikke noe utstyr. Læreren var lite kompetent og uerfaren. Jeg har ikke fått noe fra den linjen. Min erfaring er at man lærer fotografi best selv. Fotograferingen var nedprioritert. Vi lærte ingenting teknisk. Vi fikk bare idiotiske oppgaver og lite frihet. Det ble arrangert for mange turer og det hele var bare slitsomt. De fleste medelevene var lite reflekterte og lite interresert i fotografi, og å lære fotografi. Dette er bare en folkehøgskole det er snakk om da, jeg har hørt gode ting om en annen folkehøgskoles fotolinje. Jeg lærte langt mer om fotografi på egenhånd året etter. EDIT: Det burde også nevnes at ledelsen på noen folkehøgskoler er veldig amatørmessig. Det er alltfor mange unge mennesker og veiledere. Under mitt opphold ble jeg matforgiftet 3 ganger i løpet av en måned, og ble skikkelig dårlig hver gang. Jeg var sengeliggende i 1 uke hver gang. Sannsynligvis skyldes det dårlige kjøkkenvaner. Men det var et helvete. Det var ingen som kom med mat til meg, og jeg var for syk til å komme meg ut av sengen. Jeg hadde liggesmerter over hele kroppen og lå å frøs over lang tid, ikke var det muligheter for å få varme på rommet heller. Endret 11. februar 2009 av abbarve Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 abbarve: hvilken skole og linje gikk du på? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg sender deg på PM jeg. Tryggest det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå