Gå til innhold

Skal spille litt Wow nå. Hvilken Server?

Anbefalte innlegg

Hei, fant nettop ut at man kunne få en 10 dagers trial code for Litch King nå. Da tenkte jeg. Yes 10 dager gratis spilling på min account(Skjeder meg veldig nå:), så nå har jeg logga meg inn på accounten min igjen. Nå vil jeg starte på nytt(Hadde bare en lvl 16 hunter når jeg slutta. Men hvilken server skal jeg spille på? Skal spille Horde og være Rouge, men hvilken rase? Vil på en server med MANGE norske på, Jeg vet ikke helt forskjellen på de ulike server typene, men vil ikke på sånn 100% rollplay server. Vill ha battlegrounds med mye aktivitet og pvp. Har også fått Zygors 1-80 guide. Vil også at det ikke skal være helt umulig å komme inn på en raid gruppe. Tusen takk for hjelpen!

Endret av andersio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Undead Rogue ser absolutt kulest ut imo :) Men skal du lage ny character som du skal lvle til 80 på 10 dager? :O Dette kan bli vanskelig da jeg regner med du er ganske så nybegynner siden du bare hadde en lvl 16 char fra før av? Hvor effektive de lvling guidene er vet jeg ikke så mulig du klarer å holde deg på riktig spor. Men ikke stress deg igjennom lvlingen for å komme deg fortest mulig opp til 80, personlig syntes jeg lvlingen av min første character var noe av det beste med hele spillet da alt var nytt å spennende :)

Forresten så må du ha allerede ha både vanilla WoW (som du allerede har installert) og Burning Crusade for å få tilgang til WOTLK trialen å du får ikke gjort stort i Northrend før lvl 68 minimum. I battlegrounds er det vel stort sett ganske mye aktivitet uansett uavhengig av server da du spiller med spillere fra alle mulige servere. Server med mange Norske på har jeg ikke peiling på men personelig spiller jeg på Doomhammer (PvE) å synes selv det er plenty med Norske der :) Instance raiding er ikke noe problem somregel da de fleste servere har både bra og brukbare guilds som raider daglig men hvis du tenkte på raiding av alliance byer så er en server med nok så balansert horde/alliance populasjon helt klart artigst. Litt kjedelig å raide byer med gruppe på 40 horde å så står det 500 alliance å venter på deg ved byporten :/

Imo så virker Doomhammer ganske balansert faction vise med en liten overhånd til alliance(som det er på de fleste servere) men byraiding hos oss er stort sett vellykka :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er noe vits å starte med proffessions på en trial konto? om jeg ikke missforstår..

du misforstår nok. Han brukte kun trialen til å spille umiddelbart, på en char han allerede har. Han har nå oppretta ny acc, noe som jeg ser på som at han har betalt for å opprette en ny en uten "trial" status.

Uansett, er det ikke bortkasta å levle professions da en trial acc kan oppgraderes til en normal acc ;)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er noe vits å starte med proffessions på en trial konto? om jeg ikke missforstår..

du misforstår nok. Han brukte kun trialen til å spille umiddelbart, på en char han allerede har. Han har nå oppretta ny acc, noe som jeg ser på som at han har betalt for å opprette en ny en uten "trial" status.

Uansett, er det ikke bortkasta å levle professions da en trial acc kan oppgraderes til en normal acc ;)

Da så, grunnen til at jeg sa det ikke var noen vits var jo nettopp siden han skrev han hadde en annen acc uten gc :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...