Mujagaa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hallo Naruto fans Jeg er en "fersk" naruto fan Jeg snakka med en som sa at jeg burde se Naruto til episode 136, og derfra gå over til Naruto Shippuden. Jeg er nå på ep. 56 der. Han sa at jeg ikke trengte å se flere Naruto episoder, fordi de bare var fillers, og det ville bare messe opp, og gjøre uklart det jeg har sett til nå. Men fra Naruto Shippuden, er det fillers der eller er alt som det skal og der er lurt at jeg ser alle episodene og de som kommer hver uke ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
westli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Se vanlig naruto 1-136, så begynner du på shippuuden. Hvis du slutter midt i vanlig naruto kommer du ikke til å skjønne en bajs av shippuuden... Lenke til kommentar
Mujagaa Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp, det er det jeg har gjort. Sett vanlig naruto til ep 136 - Når han reiser ut med Jirayia, og i starten av Shippuden kommer han tilbake. Så ser jeg alle episodene som kommer ut av Shippuden ? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Etter min mening, er nå en god del av fillerne ganske gode da Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 bare skip hele serien du=P se yugioh i stedet, oh my god, the epicness! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Etter min mening, er nå en god del av fillerne ganske gode da Om du ikke har det altfor travelt med å komme deg til Shippuuden, så anbefaler jeg deg å se alt. Gjorde det selv, angrer ikke. ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hmmm. Jeg slutta på 136 og begynte rett på Shippuuden. Føler ikke at jeg har gått glipp av en dritt. Er jo så mange gode Anime serier der ute. så hvorfor kaste bort tiden på dårlige fillere. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 vel jeg så naruto 1-220.. jeg koste meg.. men ja det er mye drit se 1-136 og 216-220<- fordi di er dritfete Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 vel jeg så naruto 1-220.. jeg koste meg.. men ja det er mye drit se 1-136 og 216-220<- fordi di er dritfete Fin mellomting. Gå for den Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Filleren der de prøver å få se hva som er bak maska til Kakashi er morsom da. Personlig kunne jeg ikke fordra Shippuuden. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Filleren der de prøver å få se hva som er bak maska til Kakashi er morsom da. Personlig kunne jeg ikke fordra Shippuuden. hehe den eier liker og de rundt 14ish om hinata Lenke til kommentar
bandy116 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 har sett allt jeg, xD venter på neste, bare se allt, d er godt å ha sett allt, for det er litt irriterende å se en trailer snutt på youtube av naruto åsså har du ikke sett det-.- så bare se allt , d var det jeg gjore, men du bestemmer selv... det er en bra serie ja! meen shippuuden er mye mye mye mye mye bedre (fillerne er dårlige, ivertfall mange av dem, men det er vert se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå