wingeer Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) At noen kan kjenne forskjell mellom smakene hos en drikk med 40 % alkohol er helt meningsløst. Produksjonene er helt standardisert og lik overalt og alkoholen overdøver alt. Denne får du dra inn i whisky-tråden å høre hva de sier der Endret 12. april 2010 av wingeer Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Grey goose har jeg drukket 1 gang, den var super. Vanligvis går det i kalinka. Jeg blander alltid ut. For meg, er det helt umulig å drikke rent. Lenke til kommentar
BarbertKjepp Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Liker best Seksti. Etter første shotten forsvinner smaken. Burn som blandevann smaker også ganske godt, selvom man blir jævlig lei etter tredje boks. :O Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Russian Standard, Stolichnaya og Koskenkorva 60% er stort sett det det går i her i huset. Den russiske vodkaen koster litt på polet, men har bekjente som drar til Russland ganske ofte så får det til sånn cirka halv pris 1 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vodka Dworek, mest bang for buck! http://www.vg.no/mat-og-drikke/vinguiden/vin.php?nummer=42545 Lenke til kommentar
reke Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det gikk jo selvsagt litt vodka i går - en ny variant for mitt vedkommende, Skyy. Vanligvis pleier jeg å kunne selv lukte på min utpust at jeg har drukket vodka, og ikke minst dagen der på, men det slapp jeg å gjøre av Skyy. Lukten av flasken tilsvarer Smirnoff red synes jeg, mens smaken er ganske mild. Jeg lurer faktisk på om jeg har funnet meg en ny favoritt etter å ha vært igjennom Dworek, Absolut, Smirnoff Red, Vikingfjord, Finlandia, Hammer m.m. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hva synes dere om Vikingfjord? Jeg synes at Dr. Dworek er ganske bra. Billig også, men det er vel små forskjeller. Endret 24. oktober 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vikingfjord har en sær ettersmak, som ødelegger all sans for det man blandet med i flere måneder etterpå. VF er laget på potet, mens resten er oftest hvete. Jeg tror poteten ødelegger noe for meg, eller så fikk jeg noe fjorårspotet i min. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 jeg digger vikingfjord, synes den smaker godt (så godt som vodka kan bli) og drikker den gjerne rent når den er iskald. funker også veldig bra å blande drinker med. kjøper med meg latterlig mange liter vikingfjord når jeg reiser ned til universitetet i storbritannia. og en liter koster jo bare 135kr elns på tax free Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Stolichnaya med suragurk til 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Snart har jeg klar min egen vodka. Egenprodusert og hjemmegjæret av sukker fra REMA 1000. Mmmmm...... Skal bli gøy å sammeligne smaken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke ha for store forhåpninger... 1 Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 SKYY Vodka er ganske stram og fin ^^ Den er jeg glad i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå