Dammed Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 1. Vikingfjord (50% er best, men 40% er veldig god også) 2. Amundsen 3. Smirnoff (vanlig, rød) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tror ikke Absolut Mango er på polet enda...synes forøvrig den er god å blande med sprite og drikke bar kald! Nesten den eneste vodkaen jeg synes smaker relativt godt bar faktisk. Tror jeg får lure meg inn på en tax-free butikk å fixe meg en Har aldrig smakt den, bare lukta! Å den lukta himmelsk (: Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan rangere Absolut særlig høyt. Vanligvis har jeg ikke noe å utsette på de fleste vodka-merker... bortsett fra Absolut. Synes den har en lite behagelig ettersmak. Noen personlige favoritter er: Kremlyovskaya, Moskovskaya, Stolichnaya og Wyborowa. Jeg er ingen øl-hund eller vin-drikker, så når jeg er i farta går det kun i vodka. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Smirnoff Black Label, men den er litt dyr så velger heller Vikingfjord, vanlige Smirnoff eller Stolichnaya Gold. Av de billige er vel Dworek, Amundsen Arctic og Koskenkora 013 OK, men passer helst da til Battery-drinker o.l. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 et tips er å sette vodkaen i fryseren. Smaker mye bedre. Og er mye deiligere å drikke når det blir varmt utover kvelden. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Her går det mest i Absolut Vodka, og Smirnoff (rød). Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 et tips er å sette vodkaen i fryseren. Smaker mye bedre. Og er mye deiligere å drikke når det blir varmt utover kvelden. smaker bedre? smaker mindre heter det.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 smaker bedre? smaker mindre heter det.. Og hvis folk drikker Absolut er det to sider av samme sak.. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Personlig foretrekker jeg rød Smirnoff Ikke noe potetbasert jall, hehe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Uten tvil SKYY Vodka. Har drukket den utrolig mye og 0 tømmermenn. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 skyy er en hypet vodka borti junaiten.. menne denne diskusjonen kan stenges.. så elnge enn blir full så er vel alt godt ? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 et tips er å sette vodkaen i fryseren. Smaker mye bedre. Og er mye deiligere å drikke når det blir varmt utover kvelden. Husk at du har lett for å bli passe kald innvendig av å drikke -18° vodka Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 er ikke akuratt farlig å drikke kald vodka.. du kan drikke 1 liter vodka som er -25 grader på 15 min uten at du tar skade av det.. , eneste du tar skade av er vel alkoholen, blir vel sykehus besøk , men ikke pga kulden.. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 et tips er å sette vodkaen i fryseren. Smaker mye bedre. Og er mye deiligere å drikke når det blir varmt utover kvelden. smaker bedre? smaker mindre heter det.. nei, smaker bedre. Du mister ikke så mye av smaken, men det smaker annerledes. Er en grunn til at jæger skal drikkes ved -23C elns. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har erfaring med vikingfjord eple? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Liker veldig godt eplesmak vanligvis.. Smakte koskenkorva 60% og den var jo faen meg helt forferdelig Jeg drakk den ren da, men smakte jo som blanding av axe perfyme og fiskeolje om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 konskenkorva 60% er en fin måte å rense bihulene på. ^^ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, men var absolutt ikke god.. Men var sikkert 10 ganger så god som Bombay sapphire. http://www.1-stopmarket.com/Gin_Pictures--...ay_Sapphire.jpg Var dårlig hele dagen etter at jeg hadde drukket den. Faen meg så kvalmende drikk at det burde vær ulovlig. Har ikke møtt en eneste person som har klart å drikke den uten å klage på den Har møtt ganske mange som ikke er særlig kresne.. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gin er klart generelt for de kresne... Kosken er fin til å blande, gir litt mer kick siden det er 60%. Appelsin juice, eple juice, energy drikker osv er genialt med kosken syns jeg. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, men var absolutt ikke god.. Men var sikkert 10 ganger så god som Bombay sapphire. http://www.1-stopmarket.com/Gin_Pictures--...ay_Sapphire.jpg Var dårlig hele dagen etter at jeg hadde drukket den. Faen meg så kvalmende drikk at det burde vær ulovlig. Har ikke møtt en eneste person som har klart å drikke den uten å klage på den Har møtt ganske mange som ikke er særlig kresne.. Beklager å måtte ødelegge statistikken din, men det er min favoritt-gin. Vi trenger ikke lage en lang diskusjon om det nå, siden dette er en Vodka-tråd. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vist jeg skal drikke vodka, går jeg for absolutt, er godt vant med det, og har ikke noe å utsette på smaken. Men vist man nå først skal drikke noe sterkt, så er jo Captain Morgan det som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå