weebl Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hei, lurte enkelt og greit på hvilken vodka dere synes er best? jeg skal ut å handle meg men veit ikke hvilken som er best på smak og kvalitet, om den er smaksatt gjør ingen ting så lenge den kan blandes ut med brus, juice whatever. det er ikke en ulempe om den kan drikkes rent i tillegg. har smakt på absolutt orginal, absolutt pære, smirnoff apple og seksti. kan ikke si at jeg var så stor fan av smirnoff apple og sektsti sistnevnte ble litt i sterkeste laget for meg så ca40% er foretrukket. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 som sagt så er jeg ingen fan av 60% blir litt fort vill i hue, men så rekker det liksom ikke med øl lengre heller så må over på sterkere varer Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Min personlige favoritt er Vikingfjord. Kan drikkes rent, shottes og blandes. Endret 6. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
objerkis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da må du prøve Vikingfjord Blåbær, nydelig god uten å være søt, kan fint drikkes rent med is eller i drink. Fin å blande med Sprite, lime og is, VT eller ta'n helt ut og lag Blueberry Mojito Link til oppskrift Endret 6. februar 2009 av objerkis Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 vikingfjord ja.. kanon godt.. men den med blåbær, grøsser av hele greia etter ett hardt nachspiel for noen mnd siden.. den lukta satte seg i hele stua hele neste dag, og det lukta ikke mye godt ... men det var kanskje fordi jeg drakk meg skikkelig full på den greia.. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Smirnoff, den helt vanlige. jeg kjøper ikke annet Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Absolut mango...god å blande, god å drikke bar! Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Smirnoff North blanda med Battery. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Amundsen syntes jeg er veldig ålreit. Kan drikkes på alle måter Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Må det absolutt være vodka da? Hvis ikke er Bacardi Razz veldig god og lettdrikkende. Eller Captain Morgan og cola er jo legendarisk. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vikingfjord er min favoritt, mild og fin. Men selv mener jeg hvordan drinken blandes er viktige enn vodkaen man baserer seg på igrunnen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Smirnoff, den helt vanlige. jeg kjøper ikke annet Det er Smirnoff som gjelder! Så noen nenvte Vikingfjord... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 absolutt orginal 40% Vikingfjord 40% Koskenkorva 40% Er ikke noe stor fan av de med smak i. Da må man lage sikkelige drinker. Ikke bare blande det med juice eller brus. Synes det blir bortkastet. Det har man orginal til Og jeg drikker ikke rent. Ender bare opp at jeg ikke får komme inn på utestede eller at jeg ligger i en dusj å spyr -.- Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kun jeg som syntes at Absolutt Citron er god? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) ingenting slår Smirnoff, evt Absolutt, begge uten smak så klart Endret 9. februar 2009 av aklla Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg foretrekker Grey Goose - dog går det ofte Smirnoff/Absolut til hverdags eller generiske blannede drinker. Endret 21. februar 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Absolut mango...god å blande, god å drikke bar! Får man kjøpt den på polet? Til nå har jeg bare sett den på tax-free på flyplassen Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Belvedere er utrolig god, men dyr. Grey Goose har jeg hørt skal være veldig god, jeg har ei slik i barskapet men blir ikke åpnet med det første Vanligvis går det i Smirnoff no 21. Absolut Mango synes jeg forøvrig hverken er god å blande eller drikke bar. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tror ikke Absolut Mango er på polet enda...synes forøvrig den er god å blande med sprite og drikke bar kald! Nesten den eneste vodkaen jeg synes smaker relativt godt bar faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå