roddis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er denne til 7390,- noe å satse på for noen år med lett spilling, lekser, og surfing? http://www1.euro.dell.com/content/products...=dhs&~ck=mn Støyer denne mye, viftestøy? Eventuelt alternativer til denne? På forhånd takk... Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den har integrert skjermkort. Altså ligg unna. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den har integrert skjermkort. Altså ligg unna. LOL, for den prisen bør man absolutt få med eksternt skjermkort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den har integrert skjermkort. Altså ligg unna. Bullshit. Uansett, du får lite for pengene når du velger mainstream tredjeparts-butikk. Kjøp en HP eller en lenovo. Hva med Lenovo N600? Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Se heller på denne... http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...-1gb-lxafr0x153 Lenke til kommentar
roddis Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takker for svar, da hører jeg på dere og styrer unna Dell sin. Skulle i utgangspunktet ha en til rundt 6 lapper, men går stadig oppover. Blir smårar snart av all leitingen... HP har jeg ikke så lyst på... vet ikke hvorfor egentlig. Men har hatt to HPèr og de bråker noe voldsomt. Men er vel skjedd mye på to år... Har aldri hørt om Lenovo... Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 1. Multicom Compal JHL90+ Eller denne som er en del kraftigere 2. Multicom Kunshan Z97 Vil anbefale multicom, får mye PC for pengene. Begge er utstyrt med bra skjermkort som gjør det mulig å takle de fleste nye spill med ok grafikk. Men om du velger det andre alternativet så får du en pc med kraftigere skjermkort og prosessor. Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den har integrert skjermkort. Altså ligg unna. Bullshit. Uansett, du får lite for pengene når du velger mainstream tredjeparts-butikk. Kjøp en HP eller en lenovo. Hva med Lenovo N600? Det er ikke bullshit. Alle integrerte skjermkort suger. Å med tanke på at han vil bruke denne i noen år med spilling, BØR han velge en med eksternt skjermkort! Lenke til kommentar
roddis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Multicom maskinene er sikkert bra, men havner over 8000,- for å få den noenlunde slik jeg vil ha den. Operativ system skulle de jo og ha en del for. Føler jeg får mer for pengene med å kjøpe Acert 7730g som er foreslått, eller er jeg helt på viddene? Endret 7. februar 2009 av roddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå