Kaeso Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Enkelt: Åssen bruker man MultiTheftAuto? Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 multiplayer mod til GTA3 tror jeg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 http://www.gta3am.tk/ - Vent til 0.3b kommer ut, vil bli enklere å bruke da.. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Går det ann og ha multiplayer til gta 3 KULT Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Sakset fra www.gta3mta.tk : English Instruction: Start GTA3MTA, and you will see the GTA3 Admin Console. Here you can start a server, join a server. To start a game, click Start Server and start GTA3. Let the other computer start GTA3MTA, join your server (typing the ip-address in the textbox and clicking 'join server'), and start GTA3. On the server-computer you first have to enter a car (doesn't matter what type), then immediatly exit that car (so that the car you've just been used, the 'previous' car, is available for the other computer), and enter another car (this is my second vehicle, doesn't matter what type). Then the other computer (client) should do exactly the same, and when the other computer is in the second vehicle too, the server-computer should press ALT+F12 (or any other key listed under Keyboard Shortcuts, '(CHANGED) Activate/Deactivate Multiplayer') and now my previous (first) car should belong to the client now. [For example: I start GTA3, start my savegame in Shortside Hideout, walk to my banshee in the garage, enter my banshee, when my player entered the car, I step out of the car, I walk to my stinger, enter my stinger, wait until the other computer is in a second car too, and then I press ALT+F12 and my previous car (banshee) should be moving like the car on the other computer. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Såvidt jeg forstod så kan du ikke se den du spiller med når han er til fots, bare når spillerne kjører bil (max 2?) og viss spillerne kolliderer med hverandre så er det mulighet for at GTA kræsjer. Stemmer dette? I så fall så er jo hele poenget tapt. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 hehe. den er dårlig. testa den her om dagen. sikkelig skuffa. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Nei, kjipe greier.. Må finne en anna da. Fant en der eg blei spawna i den andre byen omringa av andre folk som ligna på meg.. Men dei stod berre der! Ikkje bra på lan den nei.. Finnes det en anna MPmod? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 http://www.guardians.ch/ggm/ - Denne funker litt bedre enn MultiTheftAuto tror jeg... MYYYE lettere å bruke ihvertfall.. og man kan kræsje med hverandre Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hehe. den er dårlig. testa den her om dagen. sikkelig skuffa. Jeg sa jo.. vent til 0.3b, da slipper du det tullet, og du kan skyte og gå... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hehe. den er dårlig. testa den her om dagen. sikkelig skuffa. Jeg sa jo.. vent til 0.3b, da slipper du det tullet, og du kan skyte og gå... mm ja. men testa den før jeg leste den posten her. vel vel. nå kommer vice city snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå