martin808 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei jeg har prøvd å instalere win på disken min gjenom en annen sin win XP, da lagde noen filer på hans disk som jeg kan velge, når jeg skal starte opp : ----------- Instalere Windows Windows ----------- bruk pir opp og pil ned for å ...... hvordan skal jeg fjerne dette fra PC-en hans siden vær gang han starter opp velger den automatisk instaler win NB: det gikk ikke å instalere jeg tror det er derfor denne greia fortsartt er der. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du endrer dette i boot.ini fila. Høyreklikk Min datamaskin, og klikk deretter Egenskaper. I kategorien Avansert klikker du Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Under Systemoppstartklikker du Rediger. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis "Windows" er default, kan du bare fjerne krysset forran "Vis listen over opperativsystem i antall sekunder:", under systemoppstartfanen norbat nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå