leedsunited Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er på jakt etter en bærbar PC som skal brukes til litt av hvert. Den skal brukes på skolen, til å se film på og til litt spill. Jeg spiller ikke de mest krevende spillene, det går mest i Football Manager og Pro Cycling Manager. Hadde tenkt meg en 15,4" skjerm. Så spørsmålet er; hva er det beste bærbar PC-kjøpet som man kan gjøre for rundt 5000? Kan muligens legge på en tusenlapp hvis jeg får en mye bedre PC. Har tidligere hatt Toshiba, og vært meget fornøyd med det. På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Har sett på denne saken fra Toshiba. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii Kan man se på dette som et godt kjøp, eller finnes det bedre alternativer? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lenovo N500, kjøp versjonen med Nvida 9300M GS, og en ekstra 2gb rambrikke, fåes i bundle hos komplett. Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Lenovo N500 er utsolgt på komplett.no, og de vil ikke ta inn flere av den. Er Toshibaen noen å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå