westli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da er det på tide å se etter en ny anime igjen. Andre animer jeg har sett er: Naruto, Bleach, One piece, litt av Samurai Champloo, noe av death note, hunter x hunter, hajime no ippo, green green. Det er hvertfall de jeg kommer på nå i farta x] Håper på en eller flere bra animer men det bør helst være sånn "catchy" story som gjør at jeg MÅÅÅ se videre PS: Manga duger det og. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Overalt ser jeg at folk sier at Full Metal Alchemist er den beste de har sett. Det er jeg enig i Men hvorfor ser du ikke ferdig Death Note? Endret 6. februar 2009 av Ashol Lenke til kommentar
westli Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Får vel teste den etter all skryten ;P Er det best med dub eller sub? Endret 6. februar 2009 av westli Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Duben er faktisk ikke så værst, jeg så den med dub Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Anbefaler deg å se ferdig Death Note, skikkelig bra! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Full metal alchemist er finfin den.. Ellers utfra smaken din vil jeg tro du digger Kenichi! Claymore er også bra, og vil tro du liker Berserk også. Kenichi og Claymore er shonen, mens Berserk er seinen med masse blodsprut. Egentlig er manga'ene av alle seriene jeg har nevnt mye bedre enn anime'ene syns jeg selv, virker som kun de aller største anime'ene i Japan får lov til å ha lang utstrekning i tid. Lenke til kommentar
westli Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er i gang med FMA, er på episode 9 nå. Perman, heter den serien bare kenichi eller historys strongest diciple kenichi? Endret 7. februar 2009 av westli Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Begge deler, det er samme serie Kjent som: Kenichi: The Mightiest Disciple, Shijō Saikyō no Deshi Kenichi, History's Strongest Disciple Kenichi Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Høres ut som du liker shonen-anime/manga, da kan jeg på det sterkeste anbefale Dragonball. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Inuyasha er ganske bra, enda jeg liker mangaen bedre enn animen. Lenke til kommentar
westli Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Sant det, har lest dragonball og, første jeg leste.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 liker du mecha? ssåfall code geass tengen toppa gurenn lagann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva med Soul eater (Action, Comedy, Supernatural) eller Full metal panic (Action, Mecha, Romantic comedy)? Begge er utrolig spennende serier med høy kvalitet. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Death Note kan saktens anbefales, selv om jeg personlig både elsket og hatet serien. Konseptet er (døds)bra, men jeg skulle gjerne sett at forfatteren tok en helt annen vri, mye langdryg kjedsomhet nå og da også. Skulle gjerne sett av hovedpersonen kom bedre ut av det, liksom.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 han har alt sett det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå