Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal på fest, redd for å dumme meg ut!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Confused_*

Hei. Før var jeg en veldig asosial person, men når jeg begynte på ungdomsskolen begynte jeg å få flere venner, blant annet blant de populære. Jeg kjenner ingen av de nye vennene mine såpass godt at jeg føler meg helt trygg med bare dem til stede. Og i dag ble jeg invitert i en fest av en jente jeg liker, hun er blant de populære. Og dum som jeg er sender jeg en melding til henne om noen jeg kjenner kommer. Grunnen til dette er fordi jeg ikke følte meg helt trygg på å dra på festen.

Dette høres kanskje helt idiotisk ut, men er ekstremt redd for at jeg ha dumma meg ut skikkelig :dontgetit:

Har noen noen tips som kan rette opp situasjonen? Kan legge til at jeg går i 8. og ikke vil kunne snakke mer med jenta før festen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest IkkeSåConfused

Har ikke vært helt der, men kan kjenne meg igjen.. Svaret er enkelt, gi blaffen i å tenke så mye, slå deg løs, vær deg selv..

Prøv å ikke tenk så mye på hva andre mener, si hva du vil :)

Good luck -

Lenke til kommentar

Æsj, drit i det da. Er vel ingen som gidder å være med på en fest med bare fremmedfolk vel.

...Eller, når jeg tenker meg om er det ganske mange, men jeg synes iallefall at det er skikkelig kjipt. Hvis det ikke er noen du kjenner fra før av der, bare tilby deg å ta med deg en eller to til, jo flere folk jo bedre, rite?

Lenke til kommentar

å dra på fest med ukjent mennesker gir som oftest bare en skummel følelse i starten, når man er kommet litt til ro med et par pils går alt mye bedre. Å drikke i 8. klasse er vel kanskje litt tidlig imo, men det er en annen sak :)

Kom deg på festen og snakk med jenten når du føler deg klar ;)

Lenke til kommentar
ikke gjør ting for å tiltrekke deg oppmerksomhet el for å imponere.

da er du rimelig godt sikret mot å gjøre noe dumt :)

Kan si meg enig i det rådet der, ikke prøv å være festens midtpunkt. Med det mener jeg ikke at du skal sitte for deg selv i en krok, men snakk litt med folk, bare ikke stå og fortell "mora di"-vitser i midten av rommet...

Lenke til kommentar

Gå dit med den innstillingen at det kommer til å bli kjempegøy. Vær åpen for å snakke med andre, og hvis du er litt dårlig på småprat, kan du jo tenke ut noen temaer på forhånd, sånn at du har noe å si hvis samtalen går i stå. Et lite tips er at de fleste mennesker elsker å snakke om seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...