Gå til innhold

Hvorfor føde barn inn i fattigdom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De med dårlige gener må sterilliseres.

:ohmy: Aner jeg mildere Hitler tendenser her?

Stoltenbergs vaksine-mani er galskap som skaper ytterligere lidelser fremover i tid. La naturens lover gjelde, og det blir balanse. La meg slippe å høre mer snøvling om "vaksiner til alle verdens barn". Enough already......

Vaksiner brukes mot sykdommer kroppen i de fleste tilfeller ikke kan vinne mot naturlig.

Jeg har aldri trengt medisinsk behandling noengang og det bør ingen andre heller. Kan du ikke overleve uten kunstige hjelpemidler, så er det ikke meningen at du skal heller.

Flott at du ikke trenger medisinsk behandling, men ikke nekt hjelp til de som trenger det. La meg slippe å høre mer snøvling om "meningen at du skal". Enough already...... Det er ingen forhåndsbestemt mening.

Ingen insulin til de med sukkersyke, da fører de bare den defekten videre til nye generasjoner. Det har også Harald Eia sagt på Tazte Priv og jeg er enig!

Jeg har en bedre idè: Fiks defekten.

Lenke til kommentar

Det er så jævlig irriterende at folk må dra inn Hitler i hytt og pine uansett hva det gjelder. Get lost.

Det er jo et problem for menneskeheten at dårlige gener ikke blir eliminert, slik som i resten av dyreverden. Status quo kan neppe være særlig heldig.

Lenke til kommentar

Det er så jævlig irriterende at folk må dra inn Hitler i hytt og pine uansett hva det gjelder. Get lost.

Det er jo et problem for menneskeheten at dårlige gener ikke blir eliminert, slik som i resten av dyreverden. Status quo kan neppe være særlig heldig.

Det var kanskje litt dramatisk å dra Hitler inn i dette, men bytt ut sterilisere med drepe og se hva du får. Sterilisering tar bare lengre tid, men resultatet er det samme.

Hva er det med dette at alle skal jobbe for å forbedre genene til menneskeheten? "Menneskeheten" er bare en gruppering av individer. Jobb for å forbedre hvert individs tilværelse, i stedet for å forbedre den arbitrære gruppen "menneskeheten".

Folk som trekker inn dyreverdenen og evolusjon i dette irriterer meg. Evolusjon er bare en prosess som skjer i naturen. Evolusjon har ikke noe mål som må nås, det er ikke noe man må leve etter. Vi har nådd et punkt hvor vi kan velge å ignorere den prosessen og utvikle oss som vi selv vil, det har jeg ingenting imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...