Barista Bob Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi i pipetråden får stadig hendvendelser fra folk som vil prøve pipe, men det kan bli slitsomt å hele tiden gi bort de samme likene gang på gang, osv. Trådstarter har ikke vært aktiv på et år og førsteposten trenger update. Hvis jeg tar meg tid til å sette opp en ny side kan en moderator da sette det inn som første post, eller eventuelt gi meg eller en annen piperøyker rettighetene? Link til tråden: Pipetråden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med å sende trådstarter en epost og spørre? Om vedkommende ikke er aktiv på forumet legere, sjekker han antagelig forsatt eposten sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sikkert mulig å endre innhold i første posten, det ser jeg ikke på som det store problemet. Dog dere kan benytte dere av forumets wiki kanskje og opprette en guide i wikien så første posten kan linkes til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg