Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

så, kjæresten var utro.

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

"går date-drugg(rohypnol) under tvang? "

Folk som bruker det på jenter uten at de vet om det for å ligge med de fortjener ikke å leve, enkelt å greit!

hmm... det var det jeg trudde. Han får vel skru på sjarmen isteden da... eller, han kan jo betale noen kriminelle til og bruke date rape drug på ho som hevn, de fotjener jo ikke leve fra før av like vell.

Herregud. Hvordan klarer dere å si noe sånt? Dere har ikke litt vel høye tanker om dere selv om dere føler at dere er rette personen(e) til å avgjøre hvem som fortjener livet og hvem som ikke gjør det? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tbh, så var det kompisen min som innledet det, så egentlig er han den skyldige. eller begge er vel det siden begge holdt på. men skrev jo ikke det, så.

Greit det er dårlig gjort av han, men det er ikke hans ansvar at dama di var utro. Det er hennes og også ditt ansvar. I det du ikke lengre er det beste tilbudet hennes så forstår jeg at hun ønsker annet. Og å mene folk er dårlige venner fordi dem ikke sa det til deg virker litt rart. Hadde du sagt ifra om en av kompisene dine var utro? Tror ikke det du. Skjønner det ikke er lett, men som mange andre ser det ut til at du prøver å lage unnskyldninger for at hun var utro. "Hun var full", "Han prøvde seg", osv. Det hjelper ikke en dritt dessverre. Se realiteten, dama di var ikke trofast og du har gitt henne grunn til å ønske noen andre. Dessverre er det ikke noe annet å gjøre med det enn å lære av det, og sørge for at du ikke går i samme fella ved et senere forhold :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Ex-dama di er ei hore som ikke er verdig å puste vårt dyrebare oxygen, og disse kameratene dine må du jo faktisk spørre deg selv om er kompiser i det hele tatt.

Han kameraten din som feide over dama di fikk tydeligvis alle med på at de ikke skulle si noe til deg. Da gjorde de et valg, de valgte han foran deg.

Hvis du ikke fatter dette er du helt tafatt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*

har løst hele greiene. har snakket en del med kompisen min og vi har blitt venner igjen. samme med eksen. etter å tenkt på saken i noen dager kom jeg fram til at man ikke gainer noe på å droppe venner. hvis man hadde gjort noe slikt selv så hadde man sikkert angret det som få. fant ut at jeg egentlig ikke hadde noen som helst grunn til å være irritert på de andre som ikke sa det, da jeg ikke har snakket med de in person siden dette skjedde og det hadde vært ganske lame å få vite dette på msn eller telefon.

everything's resolved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...