Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hei, jeg og kjæresten min(eller eks-kjæresten min) har nettopp slått opp for noen dager siden da vi ikke hadde følelser for hverandre lenger. sånn 5 minutter etter at vi var blitt enige om å slå opp, fortalte hun meg at hun hadde rotet med en veldig god kompis av meg.(mer enn klining) jeg føler meg ikke akkurat direkte såret. men ufattelig dolket i ryggen av både kompisen min og eksen. hun var nærmest drita, så jeg er egentlig ikke så ufattelig sur på henne, men kompisen min var nesten kliss edru. 4 andre jeg kjenner var tilstede og hadde tydeligvis bestemt seg for å ikke fortelle dette til meg. den ene av de var også en god kompis. så nå har jeg minimalt lyst til å idet hele tatt se eksen min, og jeg kan fint si at jeg ikke er venner med han som rotet med henne lenger. er ganske irritert på de som ikke fortalte det til meg og. jeg mener at det hadde vært greit hvis hun ihvertfall hadde slått opp med meg før hun gikk rundt og rotet med andre selv om hun ikke hadde følelser for meg. men at kompisen min overhodet ikke burde gjort dette idet hele tatt. trengte egentlig bare få dette skrevet ned ett sted for å "clear my mind". lurer på hva dere synes om situasjonen. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva vil du at vi skal si? Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun er forsyne meg like ansvarlig for det som skjedde som "kompisen" din. Fylla har skylda, my ass. Hun valgte å drikke, og derfor er hun ansvarlig for sin mangel på kontroll. Ikke prøv å lage unnskyldninger for henne, hun er faen ikke verdt det. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For å komme brutal_mann i forkjøpet så har hun bare sørget for å ha en ny klar før hun dumper deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har hun allerede mistet følelsene for deg så burde det ikke ha så mye å si hva hun har gjort. Bitterhet og forakt for andre er typisk etter du har slått opp, men at vennene tok hensyn og ventet på at kjæresten fikk sagt det til deg er bare vanlig høflighet - sånt skal man tross alt høre av den skyldige. Jeg hadde snakket med kompisen og forklart hvordan du føler. Btw, ikke hør på noen som forteller deg at du burde droppe et menneske i ditt liv. Enkelte lever for å fortelle andre at forholdene deres ikke duger og at de burde slå opp. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har hun allerede mistet følelsene for deg så burde det ikke ha så mye å si hva hun har gjort. Bitterhet og forakt for andre er typisk etter du har slått opp, men at vennene tok hensyn og ventet på at kjæresten fikk sagt det til deg er bare vanlig høflighet - sånt skal man tross alt høre av den skyldige. Jeg hadde snakket med kompisen og forklart hvordan du føler. Btw, ikke hør på noen som forteller deg at du burde droppe et menneske i ditt liv. Enkelte lever for å fortelle andre at forholdene deres ikke duger og at de burde slå opp. tbh, så var det kompisen min som innledet det, så egentlig er han den skyldige. eller begge er vel det siden begge holdt på. men skrev jo ikke det, så. Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg mener at enkelte mennesker må droppes for at du skal kunne ha et sunt følelsesliv. Dårlige venner eller kjærester som utnytter deg grovt. Tenk på dem som kreftbyller eller råtne greiner på et tre. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De "kompissene" ville jeg ikke tatt vare på. Eneste hensikten å fortsat vanke med han(dem) er for å vente på en perfekt situasjon til og ta hevn, eller begynne og bomme av den skyldige hele tiden slik at du for sopa han for lit penger som hevn helt til han ikke gidder mer. Hvis han får dame,eller om han har ei, så er i vertfall ho fear game... så lenge det ikke er noe tvang inni bildet selvsakt... går date-drugg(rohypnol) under tvang? Lenke til kommentar
kongorisdead Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "går date-drugg(rohypnol) under tvang? " Folk som bruker det på jenter uten at de vet om det for å ligge med de fortjener ikke å leve, enkelt å greit! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "går date-drugg(rohypnol) under tvang? "Folk som bruker det på jenter uten at de vet om det for å ligge med de fortjener ikke å leve, enkelt å greit! hmm... det var det jeg trudde. Han får vel skru på sjarmen isteden da... eller, han kan jo betale noen kriminelle til og bruke date rape drug på ho som hevn, de fotjener jo ikke leve fra før av like vell. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For å komme brutal_mann i forkjøpet så har hun bare sørget for å ha en ny klar før hun dumper deg Faaan! må jeg si opp meldemskapet her nå? Vil bare legge til at TS kan ignorere både eks og eks kompis til evig tid. Samt ta en oppvask med resten av sine venner. Men! Før TS tar den oppvasken bør TS tenke gjennom hva han selv hadde gjort i de "tyste sin forening" sin stilling. det er ikke bare bare å fortelle om slikt heller. TS vet heller ikke om disse hadde lagt press på TS sin eks til å fortelle det selv. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har du kunn hørt det fra dama, eller har du mer beviser på det ho sa. Hviss du kunn har det fra ho så kan det væren en bitte liten sjangse for att ho funnet på det for å spre skade. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Alkoholen hemmer ikke kontrollen din såpass mye uansett. Når du har drukket for mye gjør den det, men selv om du er full, har du allikevel full kontroll på dine tanker. Så å skylde på alkoholen kan man bare drite i. Snakker av egen erfaring og for flere av mine venner. Jeg har fint klart å avvise alle som har prøvd seg med meg da jeg har vært drita full, samme med flere av mine venner. Så etter min mening har alle et visst ansvar ovenfor sin kjæreste. Uansett, hun hadde en i bakhånd, og du kan med sikkerhet tenke at de to har holdt på lengre enn du vet. Det kan være mer hun ikke har fortalt deg. Det som sjedde på den festen er en ting, men hva skjedde 1-2 uker før det? Eventuelt 1 måned tilbake i tid. Ingen vet det. Bortsett fra de to det gjelder. Gjør deg selv en tjeneste. Glem begge to, og si klart i fra til "vennene" som bestemte seg for å ikke si noe, at det var totalt uakseptabelt. Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 men at vennene tok hensyn og ventet på at kjæresten fikk sagt det til deg er bare vanlig høflighet - sånt skal man tross alt høre av den skyldige. Hvis jeg forstod riktig så skjedde dette før de slo opp. Dermed burde vennene hans ha sett at hun valgte å holde det hemmelig, og da skulle vennene hans fortalt det. altså: "Hvis du ikke forteller det, gjør vi det". Derimot kan det være flere grunner til at de fire valgte å ikke fortelle det, så jeg ville kanskje ikke ha endt vennskapet med dem, men ivertfall oppklart ting med dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg baserte på meg førsteinnlegg, så hvis det ble oppklart senere i tråden at den hendelsen skjedde en stund før de slo opp så kan jeg si meg enig. Hvis det derimot var snakk om en uke eller to så synes jeg det fortsatt er greit. Jeg ville aldri fortalt en kompis av damen var utro uten å presse damen ganske hardt til å fortelle det selv. Det er så mye bedre å få høre det med en gang framfor å høre det, lure på det, tvile på det, føle seg dum når andre vet det og deretter måtte spørre kjæresten for å få det bekreftet. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 @Dorian: Første innlegg: hei, jeg og kjæresten min(eller eks-kjæresten min) har nettopp slått opp for noen dager siden da vi ikke hadde følelser for hverandre lenger. sånn 5 minutter etter at vi var blitt enige om å slå opp, fortalte hun meg at hun hadde rotet med en veldig god kompis av meg.(mer enn klining) Dette tolker jeg som at de slo opp av en helt annen grunn (siden de begge var enige om å slå opp), og siden de først var ferdige så kunne dama tilstå sine tidligere synder. Men men, jeg er uansett enig med deg om at dama burde fortelle det selv. Men hvis hun ikke gjør det så er det opp til vennene å være budbringer. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bytt venner!! second that. nye venner som er bedre enn det der er faen ikke vanskelig å skaffe. har selv droppa en vennegjeng som holdt på å ødelegge meg fullstendig psykisk på grunn av lignendes scenarioer som TS beskriver. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Alkoholen hemmer ikke kontrollen din såpass mye uansett. Når du har drukket for mye gjør den det, men selv om du er full, har du allikevel full kontroll på dine tanker. Så å skylde på alkoholen kan man bare drite i. Snakker av egen erfaring og for flere av mine venner. Jeg har hvertfall opplevd å ha en liten "blackout" en gang, hvor jeg ikke husker noenting, men har gjort noen ting som ikke kunne falle meg inn ellers, eller ved mer fornuftig alkoholinntak enn jeg hadde den gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå