Thunderhead Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjører for tiden dual boot med XP (32-bit) og Vista x64. Det trådløse nettverkskortet heter D-Link DWL-G510 og har fungert i lang tid sammen med XP, og fungerer fortsatt som det skal nå også med dual boot i XP. Men i Vista er nedlastingshastigheten veldig ujevn og generelt dårlig (opplastingshastigheten er slik den skal være). Har prøvd å avinstalere kortet og driveren, fått Windows til å last ned fra Windows Update og innstalert siste driveren fra D-Link uten at det ser ut til at det hjelper det minste. Eneste mulig lyspunkt er at det ser ut til å fungere bra hvis jeg får Windows Update til å finne driver (som faktisk er en Ralink driver) helt til jeg restarter maskina, da er det på samme tregheten igjen (det er fortsatt samme driveren som er aktiv etter restart). Kan også legge til at opp og nedlastingshatigheten trådløst med to forskjellig bærbare datamaskiner fungerer helt fint, og at opp og nedlastignshastigheten med kabel direkte i modemet fungerer utenmerket. Sendt spørsmål til D-Link support og fikk svar tilbake at jeg måtte installere driveren på begge OS når jeg kjørte dual boot. Jeg svarte at jeg selvfølgelig hadde gjort det og etter det har jeg ikke fått svar fra dem. Noen som har idéer til hva jeg skal gjøre? Er også åpen for å kjøpe et nytt trådløst nettverkskort som fungerer bedre i Vista x64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå