UllForEver Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har hatt OneCall i over to år, og har ennå ikke fått en eneste faktura. Hvis man ikke ringer så mye er det fullt mulig å komme rimelig fra det hos OneCall! Har du ikke noe utgående trafikk fra telefonen din? Nei, jeg holder meg innenfor 2 timer ringetid og 90 meldinger pr måned. De to timene går greit, men 90 meldinger blir litt for lite så jeg har en annen mobil med Djuice som er med i FriFamilie med gratis SMS'er. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har hatt OneCall i over to år, og har ennå ikke fått en eneste faktura. Hvis man ikke ringer så mye er det fullt mulig å komme rimelig fra det hos OneCall! Har du ikke noe utgående trafikk fra telefonen din? Nei, jeg holder meg innenfor 2 timer ringetid og 90 meldinger pr måned. De to timene går greit, men 90 meldinger blir litt for lite så jeg har en annen mobil med Djuice som er med i FriFamilie med gratis SMS'er. Oppstartspris er det jo? Jeg får ihvertfall regning hver måned, selv om den ikke er på mange kronene. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, OneCall starta vel med oppstart i august i fjor eller noe sånt, så da var det vel slutt på de HELT gratise ringeminuttene. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har hatt OneCall i over to år, og har ennå ikke fått en eneste faktura. Hvis man ikke ringer så mye er det fullt mulig å komme rimelig fra det hos OneCall! Har du ikke noe utgående trafikk fra telefonen din? Nei, jeg holder meg innenfor 2 timer ringetid og 90 meldinger pr måned. De to timene går greit, men 90 meldinger blir litt for lite så jeg har en annen mobil med Djuice som er med i FriFamilie med gratis SMS'er. Oppstartspris er det jo? Jeg får ihvertfall regning hver måned, selv om den ikke er på mange kronene. OneCall sender ikke ut regning om det er på svært små beløp, dvs de samler da opp til det blir et større beløp før de fakturer. Jeg får derfor heller ikke regning hver måned. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OneCall sender ikke ut regning om det er på svært små beløp, dvs de samler da opp til det blir et større beløp før de fakturer. Jeg får derfor heller ikke regning hver måned. Hva er lite beløp? Jeg ligger vel på 50-80kr måneden, ikke akkurat kjempebeløp. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OneCall sender ikke ut regning om det er på svært små beløp, dvs de samler da opp til det blir et større beløp før de fakturer. Jeg får derfor heller ikke regning hver måned. Hva er lite beløp? Jeg ligger vel på 50-80kr måneden, ikke akkurat kjempebeløp. Det skal du vel få regning på. Trur grensa er på ca 25 kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har hatt One Call i snart et år, og har bare gode erfaringer med de! Pleier å overstige de gratis sms/ringeminuttene, men aldri mer enn max 50 kr på en hektisk måned. Veldig greit og billig! Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er veldig fornøyd med One Call full pakke... Mye berde enn NetCom FreeTalk... Vil ikke betlale Start avgift på gratis minutter... http://www.onecall.no/index.php?content=wh...;product=mobile https://netcom.no/abonnement/tjenester/spar...r/fastpris.html Skal flytte hele familien til OneCall hvis de starter med trådløs familie og Venner... Endret 9. april 2009 av Agent 47 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg tror neppe de kommer til å tilby noe FriFamilie-løsninger med det første. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 http://www.mobilen.no/wip4/beste_pakkepris.../d.epl?id=36075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå