Gå til innhold

Erfaringer med One Call?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One Call er veldig gode på priser, men den samme kan desverre ikke sies om kundeservice og tildels kompetanse hos kundebehandlerne. Simkortene onecall bruker er visstnok en del dårligere enn Telenor/Netcom, ikke at det skal ha noe å si, men det som er problemet er at når One Call skal registrere disse simkortene går det ofte feil.

 

Jeg kjenner tre personer som skulle porteres over til One Call. I deres tilfelle endte det alltid med at de droppa porteringa, da de ikke fikk noen simkort som fungerte. Den ene fikk flere simkort, men One Call klarte ikke å registrere noen av de.

 

Utover det er One Call et genialt selskap for de som ringer lite/middels, og hadde jeg vært deg, hadde jeg sikkert prøvd meg:)

 

Angående den fulle pakken ville jeg sjekket om det var oppstartsavgift før jeg tok det, hvis de ikke har det, noe jeg tror de ikke har, er det gull.

Lenke til kommentar

Jeg og dama har vært OneCall kunder i snart et halvt år. Vi har i snitt halvert telefonregningene. Ingen tvil om at OneCall er langt billgiere enn det jeg f.eks hadde tidligere.

 

De holder til i Nydalen. Jeg reiste og hentet SIMkortet på timen. Har nok aldri gått fortere enn det.

Lenke til kommentar

Eg har hatt Onecall Faktura i over 2 år no. Sidan Onecall alltid har vert ein aggressiv priskrigar, så har eg alltid hatt marknadens lågaste prisar.

 

Eg har aldri i livet mitt vert så fornøgd med eit firma som eg er med Onecall. Det er noko heilt anna enn den gangen eg blei snytt av Telenor, som dessverre endå er like overprisa i forhold til konkurrentane.

Lenke til kommentar

Har nettopp byttet til One Call og fikk min første faktura i dag.

 

Jeg har aldri sett en dårligere faktura. Det er ikke spesifisert noe annet enn "Bruk". Jeg syns det minste man kan forvente er en totaloversikt over antall samtaler, varighet, sendte sms, datatrafikk o.l. Dette informasjonen må de sitte på for i det hele tatt kunne fakturere meg, så hvorfor de ikke oppgir det er et stort spørsmål.

 

De har riktignok en spesifisert oversikt over all bruk, men ut fra denne er det f.eks. umulig å vite hvor mye datatrafikk man har hatt, siden de av og til runder av til MB :roll:

 

Foreløpig er det de eneste som har akseptable datapriser for meg, så da får jeg nesten leve med disse dårlige fakturaene. eFaktura har de heller ikke :roll:

 

Telenor hadde forresten utmerkede fakturaer, abonnentene blir også fakturert på dagsbasis, noe som f.eks Netcom ikke gjør.

Lenke til kommentar

De runder av f.eks. 760 KB til 0.8 MB. Hvordan skal jeg kunne vite totalen da?

 

Jeg er klar over at dette er flisespikkeri, men det er et faktum at fakturaene deres er svært dårlige når de ikke klarer å oppgi noen totaltall i det hele tatt. De har jo denne informasjonen, og det er kun dårlig service å ikke oppgi den.

 

Prisene er såpass lave at jeg ikke har planer om å bytte med det første, men jeg betaler gjerne noen kroner ekstra for ordentlige fakturaer + efaktura.

Lenke til kommentar
De runder av f.eks. 760 KB til 0.8 MB. Hvordan skal jeg kunne vite totalen da?

 

Jeg er klar over at dette er flisespikkeri, men det er et faktum at fakturaene deres er svært dårlige når de ikke klarer å oppgi noen totaltall i det hele tatt. De har jo denne informasjonen, og det er kun dårlig service å ikke oppgi den.

 

Prisene er såpass lave at jeg ikke har planer om å bytte med det første, men jeg betaler gjerne noen kroner ekstra for ordentlige fakturaer + efaktura.

 

Man får tydligvis opp totaltall ved å laste ned samtalespesifikasjonene i PDF format fra minesider, det får hvertfall jeg her.

Lenke til kommentar

Noe jeg ikke helt forstod med Full Pakke er hvorfor man blir fakturert i starten av måneden for gjeldende måned.. Fikk faktura for februar idag.

 

EDIT: ble ganske så off-topic dette, glemte hva tråden handlet om med all faktura snakket :p

 

Jeg selv har god erfaring med OneCall, hadde Faktura for omtrent 6 månder, og gikk så over til Full Pakke sist måned.

Endret av Babality
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg gikk ifra 1000 kr mnd til 150 kr mnd... kanskje det beste jeg noen gang har gjort(når det gjelder mobil:P)

 

jeg er veldig fornøyd med One Call.. har ikke prøvd kundeservicen enda da men!

 

Hvilket abonnement har du hos onecall når du klarer å spare 850 kroner per måned?

 

Jeg har hatt OneCall i over to år, og har ennå ikke fått en eneste faktura. Hvis man ikke ringer så mye er det fullt mulig å komme rimelig fra det hos OneCall!

 

Da tjener vel ikke Onecall noe særlig på deg! Kun på inngående samtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...