JuC1y Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Heii, så denne pcen og tenkte å kjøpe den. men jeg lurer på er denne bra til skolearbeid, musikk, filmer osv alt uten gaming lixm? kommer ikke til å spille på den http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...b192-huaweie220 Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Heii, så denne pcen og tenkte å kjøpe den. men jeg lurer på er denne bra til skolearbeid, musikk, filmer osv alt uten gaming lixm? kommer ikke til å spille på den http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...b192-huaweie220 0ne? Ville kanskeje valgt noe større? med tanke på film, å skriving. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Heii, så denne pcen og tenkte å kjøpe den. men jeg lurer på er denne bra til skolearbeid, musikk, filmer osv alt uten gaming lixm? kommer ikke til å spille på den http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...b192-huaweie220 0ne? Ville kanskeje valgt noe større? med tanke på film, å skriving. Enig, både søstra og broren min har de, nesten umulig å skrive uten å trykke feil på, jeg hadde tatt en 12 tommer hvis jeg skulle hatt en passe liten pc til skole arbeid Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg ville gått for en pc med 12" eller 14" skjerm. Har hørt de småe laptopene der bruker 5-20 sec å åpne internett, min datamaskin osv. Jeg ville ikke gått for en slik. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg ville gått for en pc med 12" eller 14" skjerm. Har hørt de småe laptopene der bruker 5-20 sec å åpne internett, min datamaskin osv. Jeg ville ikke gått for en slik. 12''-14'' Høres rimeligere ut enn 0ne hvertfall. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med denne Toshiba pc`n 13" skjerm, en grei nok pc for internett, lekser , musikk og film titting. Toshiba - Komplett Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med denne Toshiba pc`n 13" skjerm, en grei nok pc for internett, lekser , musikk og film titting. Toshiba - Komplett Den holder i massevis. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror jeg har funnet en pc til en grei pris som passer deg bra, den er ifra nettshop. Link: Nettshop - Packard Bell Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 hva med den berserk fant holder dn? vil ha en til rundt 4tusen Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja jeg mener og tror den Packard Bell laptopen der passer ditt bruk Den er helt grei, kanskje litt lite ram. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 ok, går det ann å få mer ram da? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Regner med at PCen fra Netshop bruker disse brikkene (fremkommer ikke helt klart). For å være sikker spør du Netshop hvis det er der du handler. Normalt kan du få mere Ram til slike maskiner. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Regner med at PCen fra Netshop bruker disse brikkene (fremkommer ikke helt klart). For å være sikker spør du Netshop hvis det er der du handler. Normalt kan du få mere Ram til slike maskiner. Ja , spør Netshop. Hvis et evt kjøp så kan du be de i Netshop sette de inn for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå