MDCCLXXVI Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Refrenget er ganske enkelt, og har en slags "elektronisk fiolin" lyd.. "woaoao, i'm praying, for you, woaoao, i'm praying, for me," For de som er på TG, spilles den i PartyShop boden.. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Uansett hva den heter så er jeg LEI!! den hvis den er spillt på partyshop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hva med å spørre Partyshop-folket? Hvis de spiller den mye, liker nok de ansatte sangen. Da er også sjangsen stor for at de kan navnet... //sindre Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Første jeg tenkte på var Fragma. Kan vere noe av dem :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ahh, den musikken de spillte på Partyshop standen var noe slegg Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Navnet på sagen hehe tja kan det være noe fra Black & Decker eller DeWald? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Eller Voodoobeats - The One "...praying for me" :o Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Eller Voodoobeats - The One "...praying for me" :o Yes! Det stemmer! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ahh!!! Voodoobeats var det!! 1000 takk! Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvorfor lurte du på det forresten? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Synes det bare var et litt merkelig og morsomt sammentreff siden det er jeg som har skrevet den. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Kult! er du sangskriver? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 "woaoao, i'm praying, for you, woaoao, i'm praying, for me," hva står det i sangteksten? er jeg på riktig spor her? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hehe! Ikke helt, men nesten! Her har du rett fra original-fila. The one I’m walking the streets trying to find some peace I hope one day the pain in my heart will cease. I’m walking by empty faces and empty places I wonder why am I the only one that (breathe) If I’m the one who’s gonna save me If I’m the one who is praying for me Ah praying for me Ah praying for me I’m walking the streets looking for signs of life But all I see is a screen board with a “must have” kitchen knife I child passes by, a reflection of me… …or a girl I long to be But, if I’m the one then who’s gonna save me If I’m the one who is praying for me Ah praying for me Ah praying for me Ah praying for me Ah praying for me I’m walking the streets trying to tell wrong from right Painted girls sell cheap love under neon lights Not long ago they were happy kids, smiling Under the same sun as you and me You and me You and me Ah praying for me Ah praying for me No ones calling my name It’s driving me insane I came into a world that is in pain Call out my name! Then I could tell wrong from right Wrong from right Ah praying for me Ah praying for me Ah praying for me Ah praying for me Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kult! er du sangskriver? Ja, Voodoobeats er meg og Ani. (Eller var. Vi jobber med nye prosjekter i for tiden). Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Nice Synes det er digg med sånne "strykere" sanger.. if you know what i mean! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja, Voodoobeats er meg og Ani. (Eller var. Vi jobber med nye prosjekter i for tiden). Artig - denne må jeg høre! Ligger den ute til (lovlig) nedlastning noe sted som mp3 kanskje? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Strupstad: Ja, så du skrev "en slags elektronisk stryke greie", men det er faktisk ekte strykere. Jeg hadde en stryke-kvartett i studio. Har ellers ganske mye strykere på de nye greiene også, selv om jeg stortsett har brukt samplere. http://www.bacteria.no/bacteria/media/vide...AP_showcase.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå